آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

اطلاعات جالبی از «انتقام‌جویان: پایان‌ بازی»ِ رکوردشکن



اگر حتی به‌فیلم‌های ابرقهرمانی علاقه نداشته باشید باز هم مطمئن هستیم وسوسه شده‌اید تا به تماشای «انتقام‌جویان: پا‌یان‌بازی»، بنشینید. به‌همین دلیل در ادامه برای شما از پرفروش‌ترین فیلم‌تاریخ سینما می‌گوییم و اطلاعات جالبی از «انتقام‌جویان: پایان‌بازی» را در میان می‌گذاریم. 

 چیزی حدود یک دهه زمان برد تا مارول با بیشتر از ۲۰ فیلم بلند سینمایی، دنیای ابرقهرمانی را پیش‌روی مخاطبین قرار دهد که از هر لحاظ جذاب و دیدنی به‌نظر می‌رسد. در این دنیا شاهد ابرقهرمان‌های محبوب و همیشه پیروزی هستیم که به‌نبرد شخصیت‌های اهریمنی می‌روند و جذابیت این فیلم‌ها باعث شد تا آثار مارول یکی پس از دیگری پرفروش شوند و همان‌گونه که در جریان هستید، آخرین فیلم از این دنیای پرزرق‌وبرق به فروش‌ترین فیلم تاریخ سینما تبدیل شده است.

 

 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,انتقام‌جویان

از فیلم «انتقام‌جویان: پایان‌بازی» (Avengers: Endgame)، برای شما صحبت می‌کنیم، فیلمی که به‌لحاظ هزینه ساخت نیز یکی از پرخرج‌ترین فیلم‌های دنیا است و اگر حتی به‌فیلم‌های ابرقهرمانی علاقه نداشته باشید باز هم مطمئن هستیم وسوسه شده‌اید تا به تماشای «انتقام‌جویان: پا‌یان‌بازی»، بنشینید. به‌همین دلیل در ادامه برای شما از پرفروش‌ترین فیلم‌تاریخ سینما می‌گوییم و اطلاعات جالبی از «انتقام‌جویان: پایان‌بازی» را در میان می‌گذاریم.

 

 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,انتقام‌جویان

انتقام جویان: پایان‌بازی به صدرجدول پرفرو‌ش‌ترین فیلم‌های تاریخ رسید

اگر به ساخته‌های پرخرج و پرفروش هالیوود علاقه داشته باشید حتماً در جریان هستید که چندین سال بود فیلم «آواتار» (Avatar)، ساخته جیمز کامرون، در صدر جدول پرفرو‌ش‌ترین فیلم‌های تاریخ قرار داشت و از سال ۲۰۰۹ تاکنون هیچ فیلمی نتوانسته بود رکورد فروش آواتار را پشت‌سر بگذارد.

 

در این بین گفته می‌شد که «انتقام‌جویان: پایان‌بازی»، به‌رغم اینکه هزینه ساخت سرسام‌آوری داشت و طرفداران نیز بار‌ها برای تماشای آن به سینما رفتند، باز هم نمی‌تواند رکورد فروش «آواتار» را پشت‌سر بگذارد. این گمانه‌زنی‌ها ادامه پیدا کرد تا اینکه در مراسم کامیک‌کان سن‌دیگو، «کوین فیج» (Kevin Feige)، یکی از مدیران ارشد مارول، خبر خوشی برای هواداران مجموعه فیلم‌های دنیای سینمایی مارول آورد و مدعی شد که در حال حاضر «انتقام‌جویان‌: پایان‌بازی» با اختلاف بسیار کمی از فروش «آواتار» پیشی‌گرفته است و انتظار می‌رود در آینده فاصله فروش این دو فیلم بیشتر شود و «انتقام‌جویان: پایان‌بازی» به مدعی بی‌چون‌چرای عنوان برترین فیلم تاریخ سینما تبدیل شود.

 

 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,انتقام‌جویان

ناگفته نماند اگر از طرفداران فیلم‌های ابرقهرمانی مارول هستید، حتما به‌خوبی می‌دانید که چنین افتخاری برای «انتقام‌جویان: پایان‌بازی» در عرض یک شب به‌دست نیامد و از سال ۲۰۰۸ تاکنون مارول نزدیک به ۲۲ فیلم سینمایی را زمینه‌سازی کرد تا شورواشتیاق هواداران برای تماشای «انتقام‌جویان: پایان‌بازی» به‌اوج برسد و این فیلم به پرفروش‌ترین فیلم تاریخ تبدیل شود.

 

به این نکته نیز باید توجه داشت که جدیدترین ساخته مارول در سینما‌های چین و آمریکا به‌لحاظ بازه‌زمانی، در مدت کوتاه‌تری نسبت به «آواتار» اکران شد. اما این امر نتوانست جلوی تبدیل «انتقام‌جویان: پایان‌بازی» را به پرخرج‌ترین فیلم دنیا بگیرد. در این بین خبر‌هایی از نمایش مجدد این فیلم در سینما‌های جهان به گوش می‌رسد، از قرار معلوم نسخه‌ای که صحنه‌ها و محتوای جدیدی در آن وجود دارد از فیلم «انتقام‌جویان: پایان‌بازی» در سینما‌های جهان دوباره اکران خواهد شد که بدون شک این اتفاق به افزایش فروش آن منجر خواهد شد.

 

داستان انتقام‌جویان: پایان‌بازی از چه قرار است

 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,انتقام‌جویان

داستان این فیلم تقریباً چند هفته پس از پایان «انتقام‌جویان: جنگ ابدیت» شروع می‌شود و اگر خاطرتان باشد در قسمت قبل، بیشتر جمعیت دنیا بوسیله تانوس کشته می‌شوند. اما «کارول دنورز» (Carol Susan Jane Danvers) با بازی «بری لارسون» (Barie Larson)، موفق می‌شود تا «تونی استارک» (Tony Stark) و نبیولا (Nebula)، را که در فضا گم شده‌بودند نجات دهد و با بازگردان آنها، زمینه ملاقات با دیگر انتقام‌جویان فراهم می‌شود تا باز هم شاهد نبردی میان انتقام‌جویان و تانوس باشیم.

 

هنرپیشه‌ها و تولید انتقام‌جویان: پایان‌بازی

انصافاً باید اعتراف کرد یکی از جذاب‌ترین جنبه‌های فیلم «انتقام‌جویان: پایان‌بازی»، هنرپیشه‌های این فیلم است و با اثری طرف هستیم که نزدیک به ۱۵ هنرپیشه ترازاول و معروف در آن هنرنمایی می‌کنند. به این ترتیب از رابرت داونی جونیور خوش‌تیپ گرفته تا کریس ایوانز و کریس همسورث، در کنار اسکارلت جوهانسون زیبارو و بردلی کوپر را می‌توان به‌عنوان هنرپیشه‌های تراز اولی نام برد که نقش ابرقهرمان‌های داستان را بر عهده دارند.

 

به‌لحاظ تولید نیز خبر‌های ساخت «انتقام‌جویان‌: پایان بازی» در سال ۲۰۱۴ منتشر شد، در آن زمان گفته می‌شد که دنباله فیلم «انتقام‌جویان: عصر اولتران» (Avengers: Age of Ultron)، قرار است در دو قسمت در سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ پخش شود. مدتی بعد نیز برادران روسو (Anthony Ruso And Joseph Ruso) به‌عنوان کارگردان‌های دو قسمت پایانی انتقام‌جویان انتخاب شدند و مشخص شد که فیلم‌های «انتقام‌جویان جنگ ابدیت» (Avengers: Infinity War) و «انتقام‌جویان: پایان‌بازی» به‌عنوان دو نسخه مستقل با داستان‌های مشخص به ترتیب در سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ اکران خواهند شد. در نهایت نیز در سال ۲۰۱۷، مراحل ساخت «انتقام‌جویان: پایان‌بازی» شروع شد و تا ژانویه ۲۰۱۸ به‌طول انجامید.

 

 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,انتقام‌جویان

 

به دنبال پایان ساخت مراحل فیلمبرداری این فیلم، شاهد انتشار اولین تریلر آن بودیم که این تریلر در عرض حدود ۲۴ ساعت، به پربازدیدترین تریلر در یوتیوب تبدیل شد و دومین تریلر آن هم مقام پربازدید‌ترین تریلر سینما را در یوتیوب از آن خود کرد. «انتقام‌جویان: پایان‌بازی» به لحاظ زمانی هم چیزی حدود ۳ ساعت و دو دقیقه به‌طول می‌انجامد و از این بابت به‌عنوان طولانی‌ترین فیلم مارول شناخته می‌شود.

 

همان‌گونه که حتماً در جریان هستید، «استن لی» (Stan Lee)، فقید به‌عنوان کسی که خلق بسیاری از ابرقهرمان‌های مارول را بر عهده داشته است، رسم داشت تا در مجموعه فیلم‌های انتقام‌جویان، نقش کوچکی ایفا کند و در «انتقام‌جویان: پایان‌بازی» برای آخرین باز شاهد حضور «استن لی» بودیم.

 

آیا با تمام‌شدن فیلم کار دنیای سینمایی مارول به پایان رسید؟

 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,انتقام‌جویان

همان گونه که در بالا اشاره کردیم، «انتقام‌جویان: پایان‌بازی» به‌عنوان آخرین نسخه از دنیای فیلم‌های مارول، داستان این فیلم‌ها را به پایان رساند، اما با نگاهی به نقشه‌راه مارول در سال‌های آینده می‌توان چشم‌انتظار عناوین بسیار جذاب‌تری در دنیای ابرقهرمانی مارول باشیم.

 

در مجموع باید گفت ما هم مانند شما چشم‌انتظار نسخه‌های باکیفیت «انتقام‌جویان: پایان‌بازی» هستیم و از آنجایی که مطمئنیم اخبار و اطلاعات این فیلم را لحظه‌به‌لحظه دنبال کرده‌اید و چیز‌های جالبی از آن می‌دانید، در قسمت نظرات برای ما و دیگر کاربران از نکته‌های جالب این فیلم و هیجانِ دیدن آن بگویید.

 

برترین‌ها 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------