آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

درخواست غرامت خانواده مایکل جکسون



دادگاه اولیه شکایت خانواده مایکل جکسون از شبکه اچ‌بی‌او برگزار شد و این دادخواست در مرحله تجدید نظر قرار دارد. 

ماه‌ها پیش خانواده مایکل جکسون به عنوان یکی از سرشناس ترین چهره‌های پاپ دنیا از شبکه HBO شکایت کردند. آنها معتقد بودند که ساخت مستند زندگی مایکل جکسون سراسر دروغ‌پردازی بوده و به اعتبار این خواننده نیز لطمه می‌زند.

 

 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,مایکل جکسون

نکته جالب این است که با وجود تمامی حواشی پیرامون فیلم مستند زندگی مایکل جکسون با نام "ترک نورلند" این مستند نه تنها به شدت پربازدید شد بلکه جایزه امی را برای برترین مستند سال دریافت کرد. اما شاید یکی از مناقشه برانگیزترین و البته مهمترین بخش‌های این مستند که باعث اعتراض خانواده جکسون شده، این باشد که در مستند مذکور به ادعای دو نفر پرداخته می‌شود که مدعی سوء استفاده جنسی مایکل جکسون از آنها در دوران کودکی شده اند.

 

این دو نفر که جیمز سیفچاک و وید رابسون نام دارند از مدت ها پیش ادعای مذکور را مطرح کرده بودند اما با نمایش این فیلم ادعای این دو نفر بار دیگر در سطح میلیونی مورد توجه قرار گرفت. همین آبروریزی باعث شد خانواده مایکل جکسون به سرعت واکنش نشان داده و با درخواست غرامت 100 میلیون دلاری تهیه کنندگان و مدیران HBO را به چالش بکشند.

 

اکنون دادگاه اولیه این دادخواست برگزار شده و در مرحله تجدید نظر قرار دارد. مرحله‌ای که برای شبکه HBO و خانواده مایکل جکسون بسیار سرنوشت ساز است. البته شبکه HBO بلافاصله پس از اعتراض خانواده مایکل جکسون این شکایت را بر پایه اشتباهات و توهمات خانوادگی و از پایه غلط خواند.

 

از سوی دیگر خانواده جکسون نیز ادعای شبکه HBO را یک دروغ کثیف برای افزایش تعداد بینندگان و بخشی از بازی با آبروی دیگران در نظر گرفت. اکنون باید دید نتیجه دادگاه تجدید نظر به نفع HBO رای خواهد داد یا خیر.

 

 

 ایران آرت 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------