خانم بازیگر از عشقش به جنیفر آنیستون گفت/تجربه خاص ریس ویترسپون در "نمایش صبحگاهی"



 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی, ریس ویترسپون
ریس ویترسپون در اینستاگرام با انتشار یک عکس سیاه و سفید از خود جنیفر آنیستون در آخرین روز فیلمبرداری یک پیغام پر از احساس را منتشر کرد.  

به گزارش انتخاب، وی نوشت "این آخرین روز فیلمبرداری ما در "نمایش صبحگاهی" است. در آغوش گرفتن یکدیگر، ابراز احساسات قلبی و یا کلمات برای بیان احساسات من نسبت به جنیفر آنیستون کافی نیستند او یکی از سرسخت ترین افرادی است که من می شناسم.تشکر از  همه نویسندگان ، تهیه کنندگان ، اپراتورهای دوربین ، دستیاران ، بازیگران و طراحان لباس و با تشکر از شما بینندگان !"

 

وی ادامه داد: "من مفتخرم که در بین زنان و مردانی کار می کنم که نسبت به داستان پردازی احساس مسئولیت می کنند. از همه شما بخاطر تماشای سریال و حمایتتان متشکریم! نظرات ، توییت ها و گفتگوهای شما در این فصل بسیار باورنکردنی است! ما سال آینده برمی گردیم با ما باشید."

 

 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی, ریس ویترسپون
 

نمایش صبحگاهی برای دومین فصل نیز تمدید شده و  انتظار می رود تولید آن در اوایل سال 2020 آغاز شود. اولین فصل این درام با  بازیگرانی بسیار قدرتمند همراه بود و هر  ثمربخش بوده و هر دو بازیگر اصلی زن این سریال نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب برای نقش بهترین بازیگر زن در یک سریال تلویزیونی درام شده اند.

 

انیستون نیز در این خصوص گفت: "من هرگز صبح دوشنبه را دوست نداشته ام! به خصوص از خواب بیدار شدن در صبح دوشنبه را. از همه در اپل تی وی پلاس، تهیه کنندگان ، کارگردانان ، همه چه در جلوی دوربین و چه در پشت دوربین بسیار سپاسگزاریم، چرا که شما ما را با این نامزدها شناختید. "

 

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------