آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

مجری اسکار 2020 حذف شد



 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی, اسکار
با اعلام مسئول سرگرمی شبکه abc برای دومین سال متوالی مراسم اهدای جوایز اسکار بدون مجری برگزار خواهد شد.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران، کاری بروک رئیس سرگرمی شبکه abc تایید کرد که مراسم اهدای جوایز اسکاری که پیش رو داریم، مجری نخواهد داشت.

 

برای اولین بار از سال ۱۹۸۹، سال گذشته آکادمی اسکار بدون مجری برگزار شده بود. در ابتدا کوین هارت کمدین آفریقایی-آمریکایی برای اجرای این مراسم انتخاب شد؛ اما به خاطر تعدادی از توییت‌های سابقش از این عنوان کنار گذاشته و هیچکس هم به عنوان جایگزین وی معرفی نشد.

 

در مراسم سال گذشته که فیلم سینمایی «کتاب سبز» برنده جایزه بهترین فیلم شد، در حدود ۳۰ میلیون نفر این مراسم را مشاهده کردند که افزایش ۱۱.۵ درصدی را نسبت به سال ۲۰۱۸ که با مجری برگزار شد، رقم زد. با این حال این تعداد در رتبه دوم کمترین مخاطب تلویزیونی اسکار قرار دارد؛ بیشترین میزان تماشاکننده مراسم اسکار به سال ۲۰۱۸ باز می‌گردد.

 

تعدادی از جوایز مثل امی ۲۰۱۹ هم این رویه را پیش می‌گیرند و بدون مجری برگزار می‌شوند، اما امسال گلدن گلوب برای پنجمین بار توسط ریکی گراویس اجرا شد.

 

جان استورات، هیو جکمن، بیلی کریستال، سیث مک فارلان، الن دی جنرس، نیل پاتریک، هریس کریس راک و جیمی کیمل از جمله کسانی هستند که سال‌های گذشته مجری اسکار بودند و در سال‌های ۲۰۱۰ و ۲۰۱۱ نیز شاهد حضور دو مجری با یکدیگر بودیم.

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------