یک اتفاق عجیب دیگر در تلویزیون/ «دورهمی» با حضور امید حاجیلی در آخرین لحظه پخش نشد



 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,برنامه دورهمی
برنامه «دورهمی» که قرار بود یک‌شنبه شب با حضور امید حاجیلی روی آنتن تلویزیون برود، در آخرین لحظات، جایش را به پخش یک قسمت تکراری داد. 

به گزارش خبرآنلاین، پس از سانسور گسترده «دورهمی» با حضور بنیامین بهادری که شنبه‌شب (۹ فروردین) روی آنتن شبکه نسیم رفت، پخش این برنامه در شامگاه یک‌شنبه (۱۰ فروردین) هم در آخرین لحظات لغو شد.

 

در حالی که قرار بود، یک‌شنبه‌شب، امید حاجیلی، خواننده پاپ، مهمان مهران مدیری شود، دقایقی قبل از شروع «دورهمی»، شبکه نسیم زیرنویس داد که این قسمت از برنامه آماده پخش نیست. در عوض، قسمتی تکراری با حضور بهنام بانی روی آنتن تلویزیون رفت. 

 

ممیزی برنامه‌های تلویزیونی اگرچه به امری عادی تبدیل شده است، اما گستردگی و فراوانی این مسئله در یک هفته گذشته، صدای اعتراض بسیاری از هنرمندان و از جمله حتی مهران مدیری را هم درآورده است.

 

در شرایطی که برنامه‌های نوروزی «دورهمی» مدت‌ها پیش از این ضبط شده‌اند، باورپذیر نیست که در آخرین لحظات اعلام شود قسمتی از آن آماده نشده است. باید منتظر ماند و دید در ساعت‌های آینده، مدیران صدا و سیما و برنامه‌سازان «دورهمی» چه توضیحی برای این ماجرا خواهند داشت.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------