نوذری: بازی در سریال‌های نوروزی توفیق است/ ساختار یکسان سریال‌های آپارتمانی



بازیگر سریال «میانبر» گفت: ساختار سریال های آپارتمانی یکسان است، اما تفاوت در ساخت آنها، نوع انتخاب سوژه های روز و دراماتیزه کردن مسائل و مشکلات اجتماعی مبتلابه مردم است که در هر کاری با کار دیگر متفاوت است. 

«آرش نوذری» بازیگر سریال نوروزی «میانبر» به کارگردانی یزدان فتوحی در گفت‌وگو با  فارس، با اشاره به تصویربرداری این سریال در دوران شیوع بیماری کرونا گفت: مطمئنا در شرایط سخت کار کردن به هر شکل و در هر شغلی طاقت فرسا است. از آنجا که همه پروژه های تصویربرداری تعطیل شده است پروژه ما به شکل ویژه برای نوروز و شاد کردن و در خانه نگه داشتن مردم ساخته می شود و ما به ناچار سرکار هستیم و خدمت رسانی فرهنگی انجام می دهیم.

 

 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی, نوذری

وی درباره حضور خود در سریال های نوروزی و حال و هوای این کارها نیز گفت: سریال های ایام خاص مثل نوروز یا ماه رمضان شیرینی خاصی دارد چون ریشه در آداب و رسوم فرهنگی و ملی و مذهبی دارد و برای هر بازیگری کار کردن در این سریال ها توفیق به حساب می آید.

 

این بازیگر درباره شباهت قصه سریال «میانبر» به سریال هایی نظیر زیر آسمان شهر، خانه سبز، همسران و ... بیان داشت: ساختار سریال های آپارتمانی یکسان است، اما تفاوت در ساخت آنها، نوع انتخاب سوژه های روز و دراماتیزه کردن مسائل و مشکلات اجتماعی مبتلابه مردم است که در هر کاری با کار دیگر متفاوت است.

 

بازیگر سریال «پایتخت۱» با اشاره به بازخوردهای مخاطبان از این سریال نیز عنوان داشت: در این شرایط خاص با توجه به تعطیلی ها نتوانستم به شکل وسیع بازخوردهای مردمی سریال را مطالعه کنم اما به شکل جزئی خوب بوده است.

 

 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی, نوذری

این بازیگر درباره سایر پیشنهادی خود در زمینه کارهای تصویری نیز گفت: اگر پیشنهادی هم باشد بعد از بحران کرونا در کشور تولید را از سر خواهند گرفت.

 

به گزارش فارس، سریال «میانبر» به کارگردانی یزدان فتوحی هر شب از شبکه پنج سیما پخش می شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------