فیلم داستانی «تلافی» در قم کلید خورد



یکی از فیلم سازان قمی از تولید فیلم داستانی تلافی با محوریت پرداختن به اعتیاد و مواد مخدر در قم خبر داد و گفت: این فیلم با هدف مشکلات اعتیاد در جوانان تولید شده است.

حسن حسنی در گفت‌وگو با مهر، از تولید فیلم داستانی تلافی در قم خبر داد و اظهار کرد: این اثر یک کار کوتاه و اکشن است که کمتر به آن پرداخته شده است.

 

وی با اشاره به ضبط و پیش تولید کار افزود: این اثر پانزده دقیقه‌ای، دو روز پیش تولید و سه روز ضبط داشت و سعی من بر این است که برای شرکت در جشنواره‌های خارجی از آن استفاده کنم و این کار صرفاً جهت تجربه کارگردانی خودم بود.

 

 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,فیلم داستانی  تلافی

کارگردان فیلم داستانی تلافی با اشاره به داستان این فیلم بیان کرد: شخصی که فروشنده مواد مخدر است و دختری به وی مراجعه می‌کند و از وی جنس برای خواهرش می‌خواهد و داستان آن ضرب المثل معروف که «خود کرده را تدبیر نیست» و «از هردستی بدهی از همان دست می گیری» را دنبال می‌کند.

 

وی با توجه به حساسیت موضوع مواد مخدر و تحقیقات پیرامون آن بیان کرد: با توجه به اینکه در خانواده نظامی بزرگ شدم، کاملاً با شرایط و مشکلات اعتیاد واقف بودم و داستان‌ها و پرونده‌هایی با چنین موضوعاتی را مطالعه کردم.

 

حسنی با تأکید بر اینکه یکی از بازیگران این اثر در دام اعتیاد گرفتار بود و توانست خود را از چنگال اعتیاد نجات دهد، عنوان کرد: مهدی صالح‌پور کسی است که ۸ ماه گذشته خود را از دام اعتیاد رهانید و حتی در بیان حس و کمک به واقعیت موضوعی در تولید این فیلم همکاری مؤثری داشت.

 

وی افزود: صالح پور توانست تقدیر بازیگری در جشنواره میثاق ارتش را نیز از آن خود کند که جا دارد از ایشان به خاطر همکاری صمیمانه که در تولید این اثر تقدیر کنیم.

 

کارگردان فیلم داستانی تلافی با اشاره به عوامل تولید این فیلم با بیان اینکه نویسندگی، تهیه کنندگی و کارگردانی این فیلم را به صورت شخصی عهده دار بوده است با معرفی سایر عوامل تولید این فیلم گفت: دستیار کارگردان: سینا قربانی، مدیرتولید: المیرا ابرقویی تصویربردار: سینا قربانی، دستیار تصویربردار: مهدی همتیان و صدابردار: علی هدایتی هستند.

 

وی دیگر عواملی که با کارگردان در تولید این فیلم همکاری داشتند را دستیار صدا: ابوالفضل حیدری، منشی صحنه: زینب سادات مکتبی و طراح گریم را علیرضا اقبالی ذکر کرد.

 

حسنی با اشاره به دیگر عوامل تولید این فیلم گفت: دستیار گریم: زهرا محمدی یکتا، طراح صحنه: ابوالفضل حاج اسماعیلی، طراح لباس: مریم شکیبا، عکاس: زهره خانی، دستیار تولید و مدیر تدارکات: علی ایام از دیگر عوامل تولید این فیلم هستند.

 

 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,فیلم داستانی  تلافی

وی بازیگران این اثر را نادیا کیمیا پور، جواد سپهری، مهدی صالح پور، زهره خانی، نگار گلچین، محمدرضا عموئی، محمد خازنی و حسن حسنی عنوان کرد.

 

کارگردان فیلم داستانی تلافی گفت: تفاوت تولید این فیلم با سایر کارهایی که پیش از این به تولید رسیده است، بهره گرفتن از جوانان خوش ذوق تقریباً حرفه‌ای به همراه فیلم اولی‌ها است.

 

وی با تأکید بر اینکه این اثر یک کار کوتاه اکشن است که در قم کمتر به آن پرداخته شده است، گفت: در این اثر سعی کردم که هر دغدغه‌ای که در کار هست خودم بتوانم حل کنم.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------