تریلوژی «تله موش» پایان یافت/ نگارش یک فیلمنامه کرونایی



 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,فیلم آخرین خداحافظی
سیاوش اسد از نگارش نمایشنامه «آخرین خداحافظی» که در واقع پایان بخش تریلوژی «تله موش» است، خبر داد.

سیاوش اسد کارگردان تئاتر و سینما درباره فعالیت های جدیدش در این روزها به مهر گفت: تعطیلات اجباری و قرنطینه خانگی این فرصت را به من داد که قسمت سوم نمایشنامه «تله موش» را کامل کنم. این تریلوژی که پیش از این ۲ قسمت اول و دوم آن اجرا و اجراخوانی داشته است داستان زندگی عمه اموری یکی از شخصیت های «تله موش» آگاتا کریستی را که ابتدای داستان به قتل می رسد، با اقتباس از آثار دیگرِ ادبیات دراماتیک به تصویر می کشد. در بخش سوم این تریلوژی که «آخرین خداحافظی» نام دارد جوانی عمه اموری روایت می شود.

 

وی ادامه داد: این نمایشنامه اقتباسی آزاد از رمان «شبه اپرا» نوشته گاستون لورو و «مردگان بی کفن و دفن» ژان پل سارتر است که امیدوارم با مساعد شدن شرایط بتوانم امسال آن را روی صحنه ببرم.

 

اسد درباره دیگر فعالیت هایش بیان کرد: به تازگی مراحل فنی فیلم نیمه بلند داستانی «دست کوچک روزگار» که نویسندگی و کارگردانی آن را بر عهدده داشتم به پایان رسیده است. تدوین، اصلاح رنگ و صداگذاری این فیلم را سعید صالحی انجام داده و فرید فراز نیز آهنگساز فیلم است.

 

وی افزود: همچنین در تدارک پیش تولید فیلم بلند «زبان بسته» هستم که درباره زنی است که تمام زندگی اش را در فضای مجازی می گذراند و همین مساله باعث می شود که طی حادثه ای دخترش را از دست داده و خودش نیز نابینا شود. این فیلم اثری درباره امید و عشق است.

 

وی در پایان صحبت هایش یادآور شد: طرح فیلمنامه کوتاهی نیز درباره روزهای کرونایی و فعالیت پرستارانی که با فداکاری تمام در حال خدمت به هموطنانمان هستند نیز نوشته ام که امیدوارم بتوانم به زودی آن را کلید بزنم. این فیلم کوتاه کمتر از ۵ دقیقه خواهد بود و زندگی زنی مبتلا به کرونا را به تصویر می کشد ...

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------