تام کروز هم با تاخیر می‌آید/ تاخیر در اکران ۲ «ماموریت غیرممکن»



 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,تام کروز
به دنبال گسترش شیوع ویروس کرونا «ماموریت غیرممکن» با بازی تام کروز نیز با تاخیر اکران می‌شود.

به گزارش مهر به نقل از ورایتی، پارامونت اعلام کرد اکران ۲ فیلم بعدی از مجموعه «ماموریت غیرممکن» یعنی «ماموریت غیرممکن ۷» و «ماموریت غیرممکن ۸» با تاخیر راهی سینماها می‌شود.

 

قرار بود قسمت هفتم ۲۳ جولای ۲۰۲۱ اکران شود که حالا چهار ماه دیرتر روی پرده می‌رود و ۱۹ نوامبر ۲۰۲۱ اکران خواهد شد. قسمت هشتم هم قرار بود ۵ آگوست ۲۰۲۲ راهی سینماها شود که حالا اعلام شده ۴ نوامبر ۲۰۲۲ اکران خواهد شد.

 

این فیلم‌ها نیز سرنوشت تقریباً همه فیلم‌های دیگر را پیدا کرده‌اند. این در حالی است که فیلم هفتم این مجموعه در ونیز ایتالیا در دست ساخت بود که با شیوع ویروس کرونا، کار نیمه کاره رها شد و معلوم نیست چه زمانی ساخت آن دوباره از سر گرفته می‌شود.

 

پارامونت زمان‌های جدیدی برای فیلم‌های دیگرش نیز اعلام کرده که شامل تریلر روان‌شناسانه «جهان فردا» با بازی کریس پرت هم می‌شود که زمان اکرانش به ۲۳ جولای ۲۰۲۱ موکول شده است.

 

کریستوفر مک‌کوری ۲ فیلم بعدی «ماموریت غیرممکن» را کارگردانی می کند. وی از این مجموعه «ملت سرکش» را در سال ۲۰۱۵ و «فال‌آوت» را در سال ۲۰۱۸ کارگردانی کرده بود.

 

جدیدترین فیلم این مجموعه یعنی «فال‌آوت» پرفروش‌ترین فیلم این مجموعه هم شده بود و فروشی ۷۹۰ میلیون دلاری را در باکس آفیس جهانی رقم زده بود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------