تولید سریال محرمی«نجلا» زیرسایه کرونا/آزیتاحاجیان جلوی دوربین رفت



 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,سریال محرمی
سریال محرمی «نجلا» با حضور آزیتا حاجیان، سارا رسول‌زاده و مهرداد ضیایی با رعایت برخی ملاحظات بهداشتی، در بوستان ولایت تهران در حال تصویربرداری است.

 خیرالله تقیانی‌پور کارگردان سریال محرمی «نجلا» درباره تولید این سریال در شرایطی که جامعه هنوز با بحران کرونا مواجه است و سختی‌های کار به خبرنگار مهر بیان کرد: شرایطی که داریم باعث می‌شود ریتم کار کندتر شود و به طور مثال صحنه‌های پر بازیگر و یا صحنه‌هایی که نیاز به هنرور دارد فعلاً تصویربرداری نمی‌شود.

 

وی با اشاره به شرایط لوکیشن نیز گفت: در این شرایط سعی می‌کنیم کمتر لوکیشن را شلوغ کنیم. خدا را شکر در این پروژه کسی مبتلا نشده است و مشکلی فعلاً نداشته‌ایم.

 

این کارگردان درباره وضعیت فعلی پروژه نیز بیان کرد: در حال حاضر در بوستان ولایت در حال تصویربرداری هستیم و آزیتا حاجیان، سارا رسول‌زاده و مهرداد ضیایی جلوی دوربین هستند.

 

تقیانی‌پور درباره قصه این سریال بیان کرد: قصه «نجلا» در سال ۵۸ می‌گذرد و تحولات یک سال پس از انقلاب را به تصویر می‌کشد. در بخشی از داستان به آیین‌های عاشورایی هم پرداخته می‌شود. با این حال این مجموعه در وهله اول یک ملودرام عاشقانه است که ناخواسته در آن اتفاقاتی هم رخ می‌دهد.

 

وی در پایان درباره اضافه شدن بازیگران جدید به این سریال که در مرکز سیمافیلم ساخته می‌شود، بیان کرد: در حال حاضر قرار نیست بازیگر جدیدی به پروژه اضافه شود.

 

«نجلا» به تهیه کنندگی سعید سعدی ساخته می‌شود و آزیتا حاجیان، حسام منظور، هدایت هاشمی، ملیکا شریفی‌نیا، سارا رسول‌زاده، سوگل طهماسبی، سید مهرداد ضیایی، مصطفی ساسانی، جواد پورزند، علی غابشی و مرتضی شاکر از جمله بازیگران این مجموعه هستند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------