«نامتعادل» راسل کرو صدرنشین گیشه انگلیس شد



 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی, فیلم سینمایی
فیلم سینمایی «نامتعادل» با بازی راسل کرو، پرفروش‌ترین فیلم گیشه انگلیس و ایرلند شد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسکرین دیلی، فیلم سینمایی «نامتعادل» که راسل کرو در آن نقش آفرینی می‌کند، در ۲۵۰ سینما اکران شد و حدود ۱۷۵ هزار یورو در انگلیس و ایرلند فروش داشت. هنوز تعدادی از سینما‌های این منطقه باز نشده اند.

 

«نامتعادل» نخستین فیلم آمریکایی بود که به صورت گسترده از زمان بازگشایی سینما‌های انگلیس، در این کشور به نمایش گذاشته شده است.

 

«سینی ورلد» این هفته اقدام به بازگشایی سینما‌های خود در این کشور کرد و این در حالی است که سینمای اودئون به تعداد سالن های خود که هفته گذشته بازگشایی کرده بود، افزوده است. ارقام فروش فیلم سینمایی «نامتعادل» نسبت به فروش صدرنشین هفته گذشته که انیمیشن «به پیش» با ۴۸ هزار یورو بود، افزایشی ۲۶۳ درصدی را ثبت کرده است.

 

فیلم سینمایی «نامتعادل» که توسط دریک بورت نویسندگی و کارگردانی شده است، راسل کرو را در اختیار دارد که در نقشی اصلی آن بازی می‌کند. این فیلم در ژانر مهیج و دلهره آور ساخته شده است.

 

جایگاه دوم گیشه انگلیس به انیمیشن «به پیش» رسید. انیمیشن «تماماً گرگ» با ۳۳ هزار یورو جایگاه سوم و فیلم سینمایی «جنگ ستارگان» با ۳۱ هزار یورو جایگاه چهارم گیشه فروش را کسب کرد.

 

فیلم سینمایی «تلقین» ساخته کریستوفر نولان به مناسبت ۱۰ سالگی اش، در تاریخ ۱۲ آگوست در انگلیس اکران می‌شود. اثر جدید این کارگردان به نام «انگاشته» تابستان امسال راهی سینما‌ها خواهد شد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------