آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

دعوت از خواننده اسرائیلی برای برگزاری کنسرت در ابوظبی



 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,خواننده اسرائیلی
با تسریع مراحل عادی‌سازی روابط میان ابوظبی و تل‌آویو چند روز پس از اعلام آغاز روابط دیپلماتیک میان دو طرف، یکی از اعضای خاندان حاکم امارات از یک خواننده اسرائیلی برای برگزاری کنسرت در ابوظبی دعوت کرد. 

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه خبری الجزیره، مرکز پخش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که حمد بن خلیفه بن محمد آل نهیان، یکی از اعضای خاندان حاکم در امارات از "عمر آدام"، خواننده اسرائیلی برای سفر به ابوظبی دعوت کرد.

 

مرکز یاد شده این دعوت را نتیجه غیرعادی توافق عادی‌سازی میان امارات و اسرائیل که سه روز قبل اعلام شد، دانست.

 

طبق گزارش مرکز پخش رژیم صهیونیستی، این خواننده اسرائیلی چند ماه قبل با ارسال پیامی برای رهبران امارات از آنها بابت کمک‌هایشان به اقلیت یهود ساکن این کشور (که تعداد آنها به حدود 1500 تن می‌رسد) تشکر کرد.

 

همچنین این مرکز اعلام کرد، مدیر روابط عمومی این خواننده اسرائیلی اظهار کرد، عمر از کمک و حمایت استثنایی بن خلیفه از معبد و اقلیت یهودی امارات که بازتاب بسیار مثبتی داشت، تقدیر کرد.

 

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا روز پنج‌شنبه اعلام کرد، امارات و رژیم صهیونیستی به توافقی برای عادی‌سازی روابط دست یافتند.

 

در طول چند روز گذشته روند عادی‌سازی میان دو طرف اماراتی و اسرائیلی سرعت یافته است. دوبی میزبان دو روزنامه‌نگار اسرائیلی بود و دو خبرنگار اسرائیلی نیز در مقابل برج خلیفه برنامه پخش زنده داشتند.

 

پیش از اعلام رسمی توافق عادی‌سازی، دو طرف اماراتی و اسرائیلی همکاری‌ها و هماهنگی‌های گسترده، رایزنی‌ها و سفرها و دیدارهای متقابلی با یکدیگر داشتند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------