تولید سریال «ارباب حلقه‌ها» از سر گرفته شد



 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,ارباب حلقه‌ها
تولید سریال «ارباب حلقه‌ها» و مراحل ساخت سریال «کابوی بیباپ» در نیوزیلند از سر گرفته شده است. 

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ددلاین، فیلمبرداری سریال مورد انتظار کمپانی آمازون به نام «ارباب حلقه ها» که اقتباسی از رمان‌های فانتزی جی. آر. آر.تالکین است، در نیوزیلند از سر گرفته شد.

 

ددلاین تأیید کرد، ۳۰ سپتامبر تولید سریال «کابوی بیباپ» محصول کمپانی نتفلیکس هم از سر گرفته می شود.

 

این در حالی است که سریال «دندان سوییت» از چهارده سپتامبر تولید خود را آغاز کرده است. هر سه این سریال‌ها از پروژه‌های مهمی هستند که دولت نیوزیلند اجازه فیلمبرداری به آن‌ها داده است.

 

زمانی که تولید سریال «ارباب حلقه‌ها» به کارگردانی جی. ای. بایونا در میانه ماه مارس به دلیل شیوع ویروس کرونا متوقف شد، دو قسمت ابتدایی این سریال به نقطه پایان نزدیک شده بود.

 

همانطور که ددلاین سال پیش گزارش داده بود، ساخت فصل دوم این سریال هم تایید شده و این توقف ۴، ۵ ماهه در تولید فصل اول این سریال باعث شد ، نویسندگان به رهبری جی دی پین و پاتریک مکی، برای نوشتن فیلمنامه فصل دوم وقت کافی داشته باشند. مراحل آماده سازی برای تولید این سریال در چند ماه اخیر آغاز شده است.

 

این سریال که توسط آمازون تولید می‌شود، داستانی در سرزمین میانه دارد و خط داستانی جدیدی را از کتاب «یاران حلقه» تالکین روایت می‌کند. بازیگران این سریال شامل رابرت آرامایو، مارکلا کاوانه، موروید کلارک و جوزف مال می‌شوند.

 

بعد از تعطیلی‌های مربوط به ویروس کرونا، کشور نیوزیلند برای آغاز تولیدات سینمایی در ماه می‌ چراغ سبز نشان داد. دنباله‌های فیلم سینمایی «آواتار» بعد از چهار ماه تعلیق تولید خود را در این کشور ادامه دادند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------