آرمی همر بازیگر سریال «پدرخوانده» شد



 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,آرمی همر
آرمی همر در یک سریال تلویزیونی به نام «پیشنهاد» که درباره ساخت فیلم سینمایی «پدرخوانده» است، بازی خواهد کرد. 

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ورایتی، آرمی همر برای بازی در سریال «پیشنهاد» محصول کمپانی پارامونت پلاس به توافق رسیده است. این سریال داستان پشت صحنه ساخت فیلم سینمایی «پدرخوانده» را روایت می‌کند.

 

همر در این سریال در نقش آل رادی نقش آفرینی می‌کند که فیلم سینمایی «پدرخوانده» ساخته فرانسیس فورد کاپولا را در سال ۱۹۷۲ تهیه کرده بود.

 

این سریال روی تجربه رادی در این فیلم سینمایی مافیایی متمرکز خواهد بود. گفتنی است که خود آل رادی تهیه کنندگی اجرایی این سریال کوتاه ۱۰ قسمتی را بر عهده خواهد داشت.

 

مایکل تالکین، نویسنده سریال «پیشنهاد» است و در کنار نیکی توسکانو به همراه لسلی گریف در گروه تهیه کنندگان اجرایی حضور دارد. بخش تلویزیونی کمپانی پارامونت، این سریال را می سازد.

 

همر در گذشته در چندین سریال تلویزیونی بازی کرده است که شامل «دختر سخن چین»، «ریپر» و «بابای آمریکایی» می‌شود. در هر صورت سریال «پیشنهاد» اولین حضور او در نقش اصلی یک سریال محسوب می‌شود. او بیشتر برای بازی در فیلم‌های سینمایی شناخته می‌شود و در آثاری مثل «شبکه اجتماعی»، «مرا با نام خودت صدا بزن»، «مردی از یو. ان. سی. ال. ای» و «رنجر تنها» بازی کرده است. او در سال ۲۰۱۸ نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب شده بود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------