آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

نخستین تصاویر پیش درآمد بازی تاج و تخت منتشر شد



 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,بازی تاج و تخت

 

نخستین تصاویر هنری منتشر شده از سریال «خاندان اژدهایان» دو اژدهای عظیم الجثه را نشان می‌دهند. در مجموعه‌ی «بازی تاج و تخت» تنها سه اژدها وجود داشت، اما اچ‌بی‌او این فرصت را دارد تا در سریال جدید خود چندین و چند اژدهای جدید را به تصویر بکشد و دوست‌داران خاندان تارگرین را سر شوق آورد.

 

نبردهای عظیم، جلوه‌های ویژه چشم‌گیر و خصوصاً اژدهایان دنریس تارگرین از اصلی‌ترین دلایل محبوبیت بازی تاج و تخت در میان عموم مردم بودند. به همین خاطر شبکه‌ی اچ‌بی‌او تصمیم گرفته است نخستین پیش درآمد این سریال با تمرکز بر خاندان تارگرین، اژدهایان و کتاب «آتش و خون» ساخته شود. حالا نخستین تصاویر هنری از سریال خاندان اژدهایان منتشر شده که دو اژدهای غول پیکر را به نمایش می‌گذارند.

 

 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,بازی تاج و تخت

بر اساس گزارشات منتشر شده، فیلم‌برداری این مجموعه در اوایل سال ۲۰۲۱ آغاز خواهد شد و در سال ۲۰۲۲ باید شاهد آغاز پخش آن باشیم.

 

میگل ساپوچنیک آرژانتینی برای کارگردانی قسمت پایلوت و چند قسمت دیگر از فصل نخست خاندان اژدهایان انتخاب شده است. او پیش از این به‌عنوان کارگردان چند قسمت از بازی تاج و تخت با اچ‌بی‌او همکاری داشته است. همچنین رایان کندال به خاطر ساخت سریال کلونی شناخته می‌شود، وظیفه نوشتن فیلم‌نامه‌ی نخستین پیش‌درآمد بازی تاج و تخت را برعهده دارد.

 

 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,بازی تاج و تخت

داستان سریال خاندان اژدهایان حدود ۳۰۰ سال پیش از آغاز سریال اصلی رقم می‌خورد و مطابق کتاب «آتش و خون» نوشته‌ی جرج آر. آر. مارتین چگونگی افول خاندان تارگریان را نشان می‌دهد. این‌طور که پیداست تیم سازنده‌ی سریال خاندان اژدهایان در حال انتخاب بازیگران مد نظرش است و فعلا تمرکز آن‌ها روی یافتن بازیگران اصلی زن سریال و به‌خصوص بازیگران نقش رینیرا تارگرین و الیسنت های تاور است.

 

 دیجی  کالا/محمدسعید خزایی

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------