آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

نقش متفاوت لیلا حاتمی در یک فیلم آمریکایی

با آماده نشدن فیلم «مسیر باد» ساخته کارگردان آمریکایی «ترنس مالیک» برای نمایش در جشنواره کن، پیش بینی می‌شود که نخستین نمایش…

جایزه بهترین اثر کمدی و انیمیشن جوایز فیلم اروپا به فرانسه رسید



 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,کمدی و انیمیشن
دو فیلم از کشور فرانسه در دوره ۲۰۲۰ جوایز فیلم اروپا، به عنوان آثار برگزیده بخش انیمیشن و کمدی این رویداد معرفی شدند. 

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از هالیوود ریپورتر، فیلم «ضربه عظیم» ساخته امانوئل کورسول و انیمیشن «جوزپ» دو اثر فرانسوی بودند که به ترتیب جوایز بهترین فیلم کمدی و بهترین انیمیشن را از جوایز فیلم اروپا ۲۰۲۰ دریافت کردند.

 

کَد مِراد، ستاره فرانسوی (بازیگر فیلم به استیکز خوش آمدید) در فیلم «ضربه عظیم» نقش بازیگری را ایفا می‌کند که دوران اوج خود را پشت سر گذاشته و حالا در تلاش است به گروهی از زندانی‌ها که می‌خواهند نسخه‌ای از نمایش «در انتظار گودو» ساموئل بکت را اجرا کنند، آموزش دهد.

 

این فیلم در جشنواره ویژه فیلم کن که به صورت سه روزه برگزار شده بود، نمایش داده شد. این جشنواره در ماه اکتبر و پس از آنکه برنامه‌های اصلی این جشنواره به دلیل کرونا لغو شد، به صورت ویژه برگزار شد.

 

«جوزپ» هم نخستین فیلم سینمایی اورلین فرومن محسوب می‌شود که در واقع درباره زندگی یک خبرنگار است. قرار بود این فیلم در بخش رقابتی جشنواره فیلم کن حضور پیدا کند اما به جای آن در نسخه آنلاین جشنواره انیمیشن انسی در ماه ژوئن نمایش داده شد.

 

«جوزپ» داستان هنرمند اسپانیایی به نام جوزپ بارتولی را روایت می‌کند که از جنگ داخلی اسپانیا جان سالم به در می‌برد و در یک کمپ کار اجباری در فرانسه گیر افتاد. او سرانجام توانست از آنجا فرار کند و به مکزیک برود و در انجا با فریدا کالو آشنا شود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------