آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین وضعیت بیماری ترانه علیدوستی | زهرا مینویی: برخلاف میل ترانه باید خبررسانی کنم

ترانه علیدوستی از مرداد ۱۴۰۲ به سندرم Dress مبتلا شده‌اند که پزشکان علت آن را یک تداخل دارویی تشخیص داده‌اند. به گزارش…

معصومی: برگزاری میهمانی یلدای امسال به قیمت جانمان تمام می‌شود



 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,پروانه معصومی
بازیگر سریال «یوسف پیامبر (ع)» گفت: یلدای امسال را با فاصله گذاری اجتماعی برگزار کنیم، میتوانیم از طریق تلفن با تمام عزیزانمان در ارتباط باشیم و دعا کنیم تا این بیماری که خوشبختانه با محدودیت های جدید کاهش پیدا کرده تا یلدای سال آتی کاملا از بین برود. 

پروانه معصومی در گفت‌وگو با  میزان، پیرامون فرارسیدن شب یلدا گفت: شب یلدا برای تمام ما از قدیم تا امروز شبی خوب و دلنشین بوده است، بسیاری از آداب رسوم این شب سالهای سال از کودکی با ما به همراه مانده و خوشبختانه هنوز برخی از آنها زنده مانده اند. 

 

وی در همین راستا ادامه داد: دورهم نشینی و کنار خانواده بودن از جمله رفتارهای خوب ما بوده است، صله رحم همواره از گذشته به ما توصیه شده و از جمله رفتارهای نیکی است که بارها و بارها توسط ائمه معصومین (ع) هم سفارش شده است. 

 

بازیگر سریال «یوسف پیامبر (ع)» افزود: همیشه در کنار خانواده بودن بهترین لحظات را برای ما ساخته است، منتها روزهای کنونی ما با وجود شیوع بیماری کرونا روزهایی متفاوت است، شاید همه ما دوست داشته باشیم که شب یلدا را کنار خانواده خود سپری کنیم اما فراموش نکنیم که یلدای امسال به هیچ وجه مثل سالهای گذشته نیست.

 

وی با اشاره به لزوم رعایت پروتکلهای بهداشتی اظهار کرد: دورهمی در یلدای امسال به قیمت جانمان تمام می شود و این مساله شوخی پذیر نیست، به هیچ وجه نمی‌توان میهمانی شب یلدا را با رعایت پروتکلها برگزار کرد پس اگر میخواهیم سال آینده هم عزیزانمان پیش با باشند باید از برگزاری میهمانی شب یلدا امتناع کنیم. 

 

این بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون در همین رابطه تصریح کرد: آنچه از ما به عنوان یک شهروند انتظار می رود این است که در زمانه ای که بسیاری از عزیزانمان داغدار از دست رفتگان به دلیل بیماری کرونا هستند، بهداشت را بیشتر رعایت کنیم، شاید کمی سهل انگاری در یلدای امسال باعث شود تا دوباره درگیر بیماری شویم. 

 

معصومی با اشاره به لزوم برگزاری مجازی و دورادور شب یلدا خاطرنشان کرد: یلدای امسال را با فاصله گذاری اجتماعی برگزار کنیم، میتوانیم از طریق تلفن با تمام عزیزانمان در ارتباط باشیم و دعا کنیم تا این بیماری که خوشبختانه با محدودیت های جدید کاهش پیدا کرده تا یلدای سال آتی کاملا از بین برود. 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------