آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

«بابا سیبیلو» به جشنواره فیلم فجر نمی رسد



 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی, بابا سیبیلو
احمد احمدی تهیه کننده فیلم «بابا سیبیلو» اعلام کرد که این فیلم به دلیل مشکلات فنی به سی و نهمین جشنواره فیلم فجر نمی رسد. 

به گزارش مهربه نقل از مشاور رسانه ای فیلم، علیرغم تلاش ها برای رساندن فیلم سینمایی «بابا سیبیلو» به تهیه کنندگی احمد احمدی و کارگردانی ادوین خاچیکیان به سی و نهمین جشنواره فیلم فجر و اعلام حضورش در این رویداد سینمایی، تهیه کننده فیلم از آماده نشدن کپی نهایی فیلم به دلیل مشکلات فنی خبر داد.

 

احمد احمدی تهیه کننده این اثر گفت: «بابا سیبیلو» یک کمدی خانوادگی پر خرج است که در آن از کودک ۵ ساله تا پیرمرد ١٠٠ ساله نقش آفرینی دارند و در طول قصه ماجراهایی را در فضایی فانتزی و شاد رقم می زنند. حجم ویژوال ها و جلوه های ویژه فیلم بسیار است و چون اجرای آن با حساسیت هایی مواجه و نیازمند زمان مناسب است، متاسفانه نتوانستیم کپی نهایی فیلم را برای حضور در جشنواره فیلم فجر آماده کنیم.

 

تهیه کننده «ردکارپت» در پایان عنوان کرد: حضور در جشنواره فیلم فجر همیشه باعث دیده شدن آثار و زحمات عوامل سازنده آن می شود و برای ما هم حضور در این رویداد مهم بود که متاسفانه میسر نشد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------