«پس از آزادی» چرا رنگ آنتن را نمی‌بیند؟



 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی, سریال پس از آزادی
سریال «پس از آزادی» به کارگردانی محمدعلی باشه آهنگر باوجود آنکه مدتی است از زمان تولید آن گذشته هنوز به پخش نرسیده و به نظر می‌رسد نیازمند اصلاحات است. 

اواخر سال ۹۷ سریال «پس از آزادی» به کارگردانی محمدعلی باشه آهنگر و تهیه‌کنندگی سعید سعدی آغاز شد و این سریال جلوی دوربین رفت. این مجموعه حدود یکسال بعد پس از تصویربرداری در لوکیشن‌های مختلف از جمله بوستان ولایت، اول اسفند ۹۸ پیش از گسترش شیوع ویروس کرونا به کار خود پایان داد اما هنوز پس از ۱۰ ماه رنگ آنتن به خود ندیده است.

 

«پس از آزادی» چرا رنگ آنتن را نمی‌بیند؟ 

این سریال قرار بود امسال روی آنتن برود و حتی آماده و تحویل شبکه هم داده شده بود اما شنیده‌های خبرنگار صبا حاکی از آن است که شبکه پخش کننده سریال یعنی شبکه یک از سازندگان سریال خواسته اصلاحاتی را انجام دهند.

 

باتوجه به خلاصه داستانی که از این سریال ارایه شده است هنوز مشخص نیست که این اصلاحات به دلیل فضای قصه باید اتفاق بیفتد یا موضوع چیز دیگری است.

 

همچنین احتمال می‌رود این سریال پس از ماه رمضان ۱۴۰۰ و در تابستان روی آنتن شبکه یک سیما برود.

 

«پس از آزادی» سومین تجربه کارگردانی محمدعلی باشه آهنگر پس از سریال «تاصبح» است و این کارگردان پس از ۱۳ سال دوباره به تلویزیون بازگشته است و باید منتظر ماند و دید این کارگردان چه مجموعه‌ای را برای تلویزیون تدارک دیده است.

 

رضا داوودنژاد، اندیشه فولادوند، مرتضی اسماعیل کاشی، اصغر همت، قاسم زارع، خسرو شهراز، سام کبودوند، امید روحانی، حسین باشه آهنگر، رویا جاویدنیا، رامین سیار دشتی، المیرا دهقان و… از بازیگران اصلی «پس از آزادی» هستند.

 

درباره داستان این سریال آمده است: هر روز با عطر گل‌های باغ‌های شهریار از خواب بلند می‌شدم، مادرم خدابیامرز یه باغچه خوشگل داشت که همیشه سرش گرم بود. بنده خدا اکثر مواقع تنها بود. بابام که راننده بیابون بود صبح تا شب پشت نفتکش اش دنده عوض می‌کرد و بنزین جا به جا می کرد. راه نزدیکش چهار پنج ساعت ترافیک انبار ری تا پمپ بنزینای جنوب و مرکز تهران بود. صبح ها زودتر می‌رفت تا بار بهتر بهش بخوره. اگه هوا سرد بود و مشکلی برای مناطق سردسیر پیش نمی‌اومد، بارش رو عوض می‌کردن و می‌فرستادنش سمت همدان، آذربایجان، کردستان چه می‌دونم استان های سردسیر و برف گیر. این آخریا زیاد حالش میزون نبود خودش چیزی نمی‌گفت ولی ماها که می فهمیدیم. توی خونه‌ای که پدر مادر توش نباشه هیچی نمی تونه جاشونو پر کنه….

 

صبا 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------