آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

«دادگاه شیکاگو ۷» از جشنواره فیلم پام اسپرینگز جایزه می‌گیرد



 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,دادگاه شیکاگو ۷
فیلم سینمایی «دادگاه شیکاگو ۷» به کارگردانی آرون سورکین از جشنواره بین المللی فیلم پام اسپرینگز جایزه می‌گیرد. 

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ورایتی، آرون سورکین کارگردان «دادگاه شیکاگو ۷» به همراه تیم بازیگری این فیلم از سوی جشنواره بین المللی فیلم پام اسپرینگز جایزه پیشگام را دریافت می‌کنند.

 

«دادگاه شیکاگو ۷» فیلمی در ژانر درام و تریلر است که در محیط دادگاه می‌گذرد. داستان آن در مورد ۷ فعال اجتماعی است که به شورش و دعوت به آشوب محکوم می‌شوند.

 

هارولد ماتزنر در این باره گفت: آرون سورکین با کارگردانی و نویسندگی این فیلم، یک اثر قابل تامل ساخته و نقش آفرینی‌های برجسته‌ای از یحیی عبدالمتین دوم، ساشا بارون کوهن، جوزف گوردون لویت، مایکل کیتون و ادی ردمین را به تصویر می‌کشد.

 

دیگر فیلم‌هایی که این جایزه را دریافت کرده اند و پس از آن به جایزه اسکار نیز رسیده اند، شامل «کتاب سبز» پیتر فارلی و «شکل آب» گیرمو دل می‌شوند.

 

«دادگاه شیکاگو ۷» به جمع دیگر تجلیل‌های امسال اضافه شد که قبلا اعلام شده بودند. ریز احمد با جایزه نخل صحرا برای بازیگری، کری مولیگان با جایزه ستاره بین المللی، گری اولدمن با جایزه رئیس و کلویی ژائو برای بهترین فیلم سال با «عشایر» دیگر کسانی هستند که از این رویداد جایزه گرفتند.

 

با اینکه این جشنواره تا سال ۲۰۲۲ برگزار نخواهد شد، یک مراسم بزرگداشت از ۱۱ تا ۲۵ فوریه به صورت آنلاین برگزار می‌کند. همچنین یک جشنواره در ابعاد کوچک در ماه ژوئن برگزار می‌شود.

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------