تصاویر جدید از سریال «صبح آخرین روز» به کارگردانی حسین تبریزی



مصطفی علمی‌فرد تهیه‌کننده «شهید شهریاری» از آخرین وضعیت تولید این سریال سخن گفت. 

مصطفی علمی‌فرد تهیه‌کننده سریال «شهید شهریاری» در گفتگو با صبا، درباره آخرین وضعیت تولید این مجموعه اظهار کرد: تاکنون حدود ۷۵ درصد از تصویربرداری سریال به پابان رسیده است. قرار است در هفته جدید وارد سازمان انرژی اتمی شویم و کار را در آنجا ادامه دهیم. دوستان در سازمان انرژی اتمی به شدت از ما حمایت کرده و می‌کنند تا بتوانیم کار را در این بخش به سرانجام برسانیم. بعد از سازمان انرژی اتمی تصویربرداری بخش‌های امنیتی آغاز خواهد شد.

 

وی ادامه داد: تدوین این سریال همزمان توسط حسین تبریزی که کارگردانی را نیز برعهده دارد، پیش می‌رود و کار اصلاح رنگ و نور نیز به تازگی توسط مهران دوستی آغاز شده است.

 

 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,  سریال صبح آخرین روز

به گفته تهیه‌کننده این مجموعه، عوامل سازنده قصد دارد کار تصویربرداری را تا پایان سال به اتمام برسانند و سریال را تحویل تلویزیون بدهند تا در صورت فراهم شدن شرایط این مجموعه در بهار ۱۴۰۰ روی آنتن برود.

 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,  سریال صبح آخرین روز

 

علمی‌فرد درباره نام نهایی این مجموعه اظهار کرد: اگر بنا به تعویض نباشد، «صبح آخرین روز» نام نهایی سریال است.

 

وی با اشاره به اینکه شکرخدا گودرزی به تازگی به این مجموعه اضافه شده است، مطرح کرد: احتمالا هفته آینده نیز سیدجواد هاشمی به این پروژه اضافه خواهد شد. بازی بازیگرانی از جمله شهرام عبدلی، زهرا سعیدی، حسن احدی و افشین نخعی نیز به پایان رسیده است.

 

تهیه‌کننده «صبح آخرین روز» تاکید کرد: تاکنون دوران کودکی، نوجوانی و دانشجویی شهیدمجید شهریاری تصویربرداری شده است و هم‌اکنون تصویربرداری دوران پایانی زندگی این شهید از جمله دوران کاری و استادی ایشان در دانشگاه ادامه دارد.

 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,  سریال صبح آخرین روز

 

علمی‌فرد در پایان گفت: با همه سختی‌هایی که برای کار در شرایط کرونایی بوده است، تاکنون فردی از اعضای گروه به ویروس کرونا مبتلا نشده است و ما کار را پیش می‌بریم.

 

فیلمنامه این مجموعه که در ۳۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای ساخته می‌شود، توسط فاطمه حیدری و حسن عطارها نوشته شده است و حسین تبریزی آن را کارگردانی می‌کند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------