قهرمان «عصر جدید» شب سال تحویل مشخص می‌شود



 اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی,عصر جدید
به زودی پنج فینالیست «عصر جدید» برای رقابتی جذاب آماده می‌شوند و برگزیده نهایی با رأی مردم معرفی می‌شود. 

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، امشب و با پخش آخرین برنامه اعلام نتایج از مرحله نیمه‌نهایی عصر جدید، تکلیف دو فینالیست دیگر این برنامه مشخص خواهد شد.

 

گروه ستاره هشتم، گروه جوانمردان ایران‌زمین و گروه فرشتگان نینجا تا اینجا به رقابت نهایی مسابقه تلویزیونی «عصرجدید» رسیده‌اند و امشب از برنامه چهارم بین عرفان طهماسبی و بهاره سرگل‌زایی و از برنامه پنجم بین علی فریادی و گروه مجاز، رأی مردم تعیین خواهد کرد که کدام اجرا، ترکیب ۵ فینالیست عصر جدید را کامل کنند.

 

برنامه امشب همچنین، دو خواننده محبوب که بر صحنه عصر جدید درخشیدند را به عنوان مهمان روی صحنه می‌آورد؛ پارسا خائف و امیرحسین اسکندری‌نیا.

 

فینال این فصل عصر جدید، عید مبعث روی آنتن شبکه سه سیما خواهد رفت و بعد از آن، این مردم هستند که با رأی به اجرای محبوب خود از میان پنج فینالیست، قهرمان فصل دوم عصر جدید را مشخص می‌کنند.

 

پخش عصرجدید تا پایان سال، با ویژه برنامه‌های مختلفی از جمله مستند فینالیست‌ها و باشگاه مهارت، شنبه‌ها و یکشنبه‌ها ادامه دارد.

 

قهرمان نهایی این برنامه، یک روز مانده به سال تحویل و در یک ویژه‌برنامه بزرگ، به بینندگان میلیونی عصر جدید معرفی خواهد شد. تکلیف مقام‌ دوم تا پنجم هم در همین ویژه برنامه نوروزی مشخص می‌شود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------