بازیگری که برای نقشش چهار دست و پا راه می‌رفت



اندی سرکیس ,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی
اندی سرکیس بازیگر گالوم در فیلم سینمایی «ارباب حلقه ها»، در مصاحبه‌ای درباره تمرین‌هایی که برای این نقش داشته، سخن گفته است. 

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ایندی‌وایر، اندی سرکیس اخیرا در مصاحبه‌ای با گاردین از نقش آفرینی خود در سه گانه سینمایی «ارباب حلقه ها» به کارگردانی پیتر جکسون صحبت کرده است. آنطور که او توضیح می‌دهد، حتی زمانی که در صحنه فیلمبرداری نبوده است برای ساعت‌ها به صورت چهار دست و پا راه می‌رفته که تعجب اطرفیانش را به همراه داشته است.

 

سرکیس در اینباره گفت:  زمانی که مشغول ساخت فیلم سینمایی «ارباب حلقه‌ها» بودیم،  زمانی که سر صحنه نبودم به صورت چهار دست و پا راه می‌رفتم. ساعت‌ها برای آماده شدن برای این نقش وقت می‌گذاشتم و شبیه به آن حرکت می‌کردم. گاهی در هنگام انجام این کار،  افرادی را می‌دیدم که باید تظاهر می‌کردند  چیزی گم کرده و یا به زمین انداخته اند.

 

در دسامبر سال ۲۰۲۱، فیلم سینمایی «یاران حلقه» اولین قسمت از سه گانه ارباب حلقه‌ها، ۲۰ ساله می‌شود. سرکیس در آن زمان ۳۷ ساله بود و این فیلم شهرت زیادی را برای او به دنبال داشت.

 

سرکیس گفت: زمانی که این فیلم را بازی کردم در اواخر ۳۰ سالگی بودم و خوشحالم که این اتفاق افتاد و اکنون دوست داشته باشم یا نه، نقشی که در این فیلم بازی کردم هنوز با من زنده است.

 

پیتر جکسون سال گذشته گفت که نقش آفرینی سرکیس یکی از محبوب‌ترین سکانس‌های او در سه گانه «ارباب حلقه ها» را رقم زده است.

 

سکانس محبوب او زمان مونولوگ گفتن شخصیت گالوم در قسمت «دو برج» است که پیتر جکسون اعلام کرد خودش آن را کارگردانی نکرده و کارگردانی آن را بر عهده نویسنده فیلم گذاشته است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------