حبیب‌ دهقان‌نسب: علناً با جانمان بازی می‌کنیم



 حبیب‌ دهقان‌نسب,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی
حبیب دهقان‌نسب گفت: اتفاقی که امروز بیش از همه ما را آزار می‌دهد بی‌توجهی به هنرمندان است، همه مشاغل جدی گرفته می‌شوند، اما بازیگری همچنان به عنوان یک شغل تلقی نشده و نخواهد شد.

 به گزارش میزان؛حبیب دهقان نسب درباره آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر مشغول بازی در سریال «گیل دخت» هستم، فیلمبرداری اثر همچنان ادامه دارد و فکر می‌کنم شخصا تا پایان بهار سال آینده مشغول این پروژه تلویزیونی باشم.

 

بازیگر «مختارنامه» در همین راستا ادامه داد: خوشبختانه تا حد امکان پروتکل‌های بهداشتی در پشت صحنه سریال «گیل دخت» رعایت می‌شود، اما به هر صورت بازیگران نمی‌توانند به هیچ وجه جلوی دوربین ماسک بزنند، به همین دلیل ما علنا با جانمان بازی می‌کنیم و جلوی دوربین می‌رویم.

 

این بازیگر سینما و تلویزیون تعطیلی تولیدات در ایام کرونا را فرار مشکل اصلی خواند و اظهار کرد: در شرایط فعلی اگر می‌خواهیم تولیدات را متوقف کنیم باید از هنرمندان و عوامل پشت صحنه تولیدات تصویری حمایت کنیم، وقتی هیچ حمایتی از ما نمی‌شود با چه پشتوانه‌ای حرف از تعطیلی تولیدات زده می‌شود.

 

وی در همین رابطه تاکید کرد: آنچه مشخص است اینکه ما می‌دانیم کرونا خطرناک است، می‌دانیم که این بیماری با جان ما سر و کار دارد، اما اگر کار نکنیم چه کسی هزینه معیشت و زندگی ما را می‌دهد، هنرمندان همواره مظلوم هستند و به همین دلیل برای زندگی خود با کار کنند، طبیعتا اگر حمایتی از ما میشد، ما هم ترجیح می‌دادیم که همه چیز تعطیل شود.

 

بازیگر فیلم «ملک سلیمان» در ادامه تصریح کرد: اتفاقی که امروز بیش از همه ما را آزار می‌دهد بی توجهی به هنرمندان است، همه مشاغل جدی گرفته می‌شوند، اما بازیگری همچنان به عنوان یک شغل تلقی نشده و نخواهد شد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------