آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

تصویر کمتر دیده شده سحر دولتشاهی و حامد بهداد در پشت صحنه یک فیلم

فیلم سینمایی «مفت بر» به تهیه کنندگی حسین فرحبخش و کارگردانی عادل تبریزی آماده نمایش شد. به گزارش همشهری آنلاین به نقل از…

فصل سوم نون خ متفاوت است/دلم برای عیدی گرفتن‌ها تنگ شده است



  نون خ ,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی
کرمی گفت:تخم مرغ رنگ کردن هم دوست داشتم البته دلم برای عیدی گرفتن‌ها تنگ شده است. اما باید این روز‌ها عیدی بدهم.

یوسف کرمی بازیگر «نون. خ» هم در گفت‌وگو با  باشگاه خبرنگاران جوان،درباره فصل سوم  سریال «نون .خ» گفت:به نظر من قصه و داستان فصل سوم متفاوت و جذاب است و آقای آقا خانی هم نسبت به دو فصل قبل راضی‌تر هستند.

 

وی ادامه داد: من همان نقش آقا معلم را بازی می‌کنم و در دل قصه حضور دارم.معمولا زیر آوار هستم و مانند فصل دوم در این فصل هم زیر آوار ماندم.در یک سالی درگیر شیوع کرونا بودیم، قطعا مردم نیاز به خندیدن و دل شاد دارند که سریال «نون. خ» می‌تواند این اتفاق را به وجود بیاورد.

 

کرمی عنوان کرد: من کمدین هستم و در این حوزه فعالیت می‌کنم، مردم از من بیشتر در حوزه صدا سازی و استندآپ کمدی دیدند. من مدیون سعید آقا خانی هستم که من اعتماد کرد و من بازیگری را از همین الان تا ۱۰۰ سال دیگر مدیون این مرد هستم.

 

این بازیگر درباره نوروز گفت:بهار در تمام  فصل‌ها طلایی‌ترین است و نوروز سر آمد جشن‌های باستانی همه ما ایرانیان است. احساس می‌کنم وقتی نوروز می‌آید ما پوست اندازی می‌کنیم.برای خاطرات نوروز من بیشتر به کودکی برمی گردم، تخم مرغ رنگ کردن هم دوست داشتم البته دلم برای عیدی گرفتن‌ها تنگ شده است. اما باید این روز‌ها عیدی بدهم (خنده)

 

کرمی درباره آرزوی و دعای سال جدید عنوان کرد: اول خودم را می‌گویم و بعد مردم، امیدوارم با همدیگر راستگو و صادق باشیم. سعی کنیم که بیشتر انسانیت را ترویج کنیم. چراکه انسانیت بزرگترین و بالاترین چیزی است که به راحتی به دست نمی‌آید.

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------