دکتر اختاپوسِ «مرد عنکبوتی» ۱۷ سال جوان‌تر می‌شود!



مرد عنکبوتی ,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی
آلفرد مولینا بازیگر نقش دکتر اختاپوس در سال ۲۰۰۴، برای بازی دوباره این نقش با استفاده از جلوه‌های ویژه ۱۷ سال جوان‌تر می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ایندی وایر، آلفرد مولینا به طرفداران فیلم جدید مردعنکبوتی به نام «راهی به خانه نیست» که در تاریخ ۱۷ دسامبر اکران می‌شود، جزئیات جدیدی از نقشش ارائه کرد.

 

این بازیگر در مصاحبه‌ با ورایتی تایید می‌کند که بعد از گمانه زنی‌های فراوان، به این مجموعه سینمایی باز می‌گردد و نقش اوتو اختاپوس معروف به دکتر اختاپوس را دوباره بازی خواهد کرد.

 

او این نقش را در سال ۲۰۰۴ و در فیلم «مرد عنکبوتی ۲» به کارگردانی سم ریمی بازی کرده بود؛ اما این بار برای حفظ ظاهری که او در سال ۲۰۰۴ داشت، از تکنولوزی De Age استفاده خواهد شد.

 

این بازیگر ۶۷ ساله در مورد بازگشتش به این نقش گفته است: بسیار جالب بود که بعد از ۱۷ سال برای بازی مجدد یک نقش بازگردم در حالی که اکنون پیر شده ام و پشتی خمیده دارم! به همین دلیل از جان واتس در مورد این انتخاب پرسیدم. او هم به من گفت که رابرت جونیور و ساموئل جکسون را دیده ام یا نه؟ اشاره واتس به تغییر سن رابرت جونیور در فیلم «کاپیتان آمریکا» در سال ۲۰۱۶ و تغییر سن جکسون در فیلم «کاپیتان مارول» سال ۲۰۱۹ بود.

 

مولینا همچنین در ادامه صحبت هایش به فیلم «مرد ایرلندی» مارتین اسکورسیزی اشاره کرد که رابرت دنیرو و جو پشی با استفاده از تکنولوژی کاهش سن را تجربه کردند. او گفت: آن‌ها دنیرو را جوان تر کردند، اما در زمان جدال‌ها او هنوز هم پیر به نظر می‌رسید و به همین خاطر در مورد نقش آفرینی خودم هم نگرانم. من فیزیکی که ۱۷ سال پیش داشتم را الان ندارم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------