«ونوم ۲» در صدر باکس‌آفیس بین‌المللی ایستاد/ جیمز باند دوم شد



ونوم ۲ ,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی
قسمت دوم فیلم «ونوم» محصول سونی توانست در باکس آفیس آخر هفته بین‌المللی قدرتمند ظاهر شود و ۶۲.۳ میلیون دلار بفروشد. 

به گزارش مهر به نقل از ورایتی، با ادامه فروش «ونوم ۲» در بازار جهانی، فروش کل بین‌المللی این فیلم ابرقهرمانی به ۲۸۳.۷ میلیون دلار رسید. این فیلم در آخر هفته‌ای که گذشت وارد ۴۴ بازار بین‌المللی جدید از جمله بازارهای مهمی مانند بریتانیا، ایتالیا، اسپانیا، کره جنوبی و هند شد.

 

این فیلم در روزهای آینده همچنین وارد بازارهای فرانسه و آلمان خواهد شد و بعد از آن در نوامبر به استرالیا و در دسامبر به ژاپن می‌رسد.

 

فیلم «زمانی برای مردن نیست» ساخته ام‌جی‌ام و ایان با اکران بین‌المللی توسط یونیورسال توانست به عملکرد بین‌المللی خوب خود ادامه دهد. آخرین قسمت فیلم‌های ۰۰۷ با نقش‌آفرینی دنیل کریگ ۵۴ میلیون دلار دیگر در خارج از آمریکا فروخت و به این ترتیب مبلغ کل فروش جهانی خود را به ۴۴۷.۵ میلیون دلار رساند.

 

این فیلم هنوز در چین که بزرگ‌ترین بازار است اکران نشده و قرار است از بیست‌ونهم اکتبر به آنجا برسد اما فیلم تا به حال توانسته عملکرد مخصوصاً خوبی در بریتانیا و ایرلند داشته باشد و ۹۲.۹ میلیون دلار بفروشد.

 

فیلم «تل‌ماسه» برادران وارنر هم به فروش موفق خود در سطح بین‌المللی ادامه داد و این در حالی است که از هفته آینده وارد بازار آمریکا می‌شود. این اقتباس جاه‌طلبانه از داستان‌های علمی‌تخیلی فرانک هربرت در آخر هفته‌ای که گذشت ۸.۵ میلیون دلار فروخت که شامل اکران در ژاپن، اندونزی، مالزی و یونان می‌شود. «تل‌ماسه» تا اینجا ۱۲۹.۳ میلیون دلار فروخته است.

 

«آخرین دوئل» با نقش‌آفرینی آدام درایور، مت دیمون و بن افلک بعد از نمایش ضعیف در داخل آمریکا، حضور بین‌المللی خوبی هم نداشت. این فیلم در ۳۷ کشور فقط ۴.۲ میلیون دلار فروخت که مجموع جهانی‌اش را به ۹ میلیون دلار رساند.

 

«شانگ‌چی و افسانه ۱۰ حلقه» دیزنی هم ۳.۶ میلیون دلار دیگر فروخت و مبلغ جهانی‌اش به ۴۱۴.۳ میلیون دلار رسید.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------