ساخت سریالی درباره کرونا دیر نیست؟



 سریال موج اول ,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی
تهیه‌کننده «موج اول» سریالی که با موضوع کرونا تولید و در حال پخش است، از پیش تولید فاز دوم این سریال با عنوان «موج دوم» خبر داد و گفت: امیدواریم تا یک ماه و نیم دیگر فاز دوم را به پخش برسانیم.

سعید کمانی ـ تهیه‌کننده «موج اول» ـ در گفت‌وگویی با ایسنا درباره‌ی جزئیات فاز دوم این سریال توضیح داد: در فاز دوم این سریال به فراخور قصه وارد پیک دوم کرونا می‌شویم و عنوان سریال در فاز دوم «موج دوم» خواهد بود.  

 

وی افزود: علاوه بر بازیگرانی که در فاز اول حضور داشته‌اند، در حال مذاکره با بازیگران جدیدی برای فاز دوم هستیم. نیلوفر شهیدی به تازگی برای حضور در فصل دوم قرارداد بسته است. 

 

این تهیه‌کننده در پاسخ به اینکه ساخت سریالی با موضوع کرونا در شرایطی که به تازگی مردم به روزگار عادی زندگی برگشته‌اند، کمی دیر نیست؟ اظهار کرد: برای ما که در پیک کرونا کارمان را شروع کردیم دیر نیست. برای کسانی دیر است که تازه می‌خواهند کار را کلید بزنند. ما در سال ۹۹ و همزمان با پیک پنجم کار را شروع کردیم و متاسفانه آقای اطلسی را هم از دست دادیم.

 

مجموعه تلویزیونی «اپیدمی» به تهیه‌کنندگی سعید کمانی، به روایت بحران کرونا و تلاش شبانه روزی کادر درمان و نیروهای جهادی برای مقابله با این بیماری می‌پردازد.

 

این سریال از دوشنبه (۱۵ آذر ماه) روی آنتن شبکه سه سیما رفت و تاکنون ۷ قسمت از آن به پخش رسیده است. فاز اول در ۱۲ قسمت تولید شده است.

 

«اپیدمی» در سه فصل تولید می‌شود که فصل اول را سیدسجاد حسینی، فصل دوم محمد صادق بکتاشیان و فصل سوم را محمد علیزاده کارگردانی می‌کند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------