کارگردان «اَنگل» فیلم علمی-تخیلی می‌سازد



 کارگردان اَنگل,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی
«بونگ جون-هو» کارگردان برنده اسکار کُره‌ای پروژه بعدی سینمایی خود را برای کمپانی برادران وارنر با بازی «رابرت پتینسون» خواهد ساخت. 

به گزارش ایسنا به نقل از ورایتی، پروژه جدید سینمایی «بونگ جون-هو» یک فیلم علمی‌-تخیلی با اقتباس از رمان «میکی ۷» نوشته «ادوارد اشتون» خواهد بود و «رابرت پتینسون» در حال مذاکره برای پیوستن به این فیلم به عنوان بازیگر اصلی است. 

 

داستان این رمان درباره یک کارمند یکبار مصرف در یک ماموریت انسانی است که برای استعمار "دنیای یخی نیفهایم" فرستاده شده است که اجازه نمی‌دهد "کلون" جایگزین خود، با نام میکی ۸، جای او را بگیرد. این رمان قرار است به صورت رسمی در فوریه ۲۰۲۲ منتشر شود. 

 

این دومین قراداد «بونگ جون-هو» با کمپانی برادران وارنر در چند ماه اخیر است. این کارگردان کره‌ای هم‌اکنون مشغول ساخت یک مینی‌سریال بر اساس فیلم موفق «اَنگل» با همکاری «آدام مک‌کی» برای شبکه HBO است. 

 

فیلم «اَنگل» ساخته «بونگ جون-هو» در سال ۲۰۲۰ پس از کسب جایزه نخل طلای کن در جوایز اسکار نیز تاریخ‌ساز شد و توانست جوایز مهم بهترین فیلم، کارگردانی و فیلم بین‌المللی را به خود اختصاص دهد. این فیلم پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای کره‌ جنوبی و نخستین فیلم غیرانگلیسی‌زبان برنده جایزه شاخه بهترین فیلم جوایز اسکار است.

 

«خاطرات یک قتل»، «برف شکن»، «سگ‌هایی که پارس می‌کنند گاز نمی‌گیرند»، «مادر» و «اوکجا» از دیگر آثار این کارگردان کره‌ای محسوب می‌شود. 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------