بردلی کوپر، «استاد» را کارگردانی و بازی می‌کند



بردلی کوپر ,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی
بازیگر آمریکایی تایید کرد در ماه می ۲۰۲۲ برای دومین بار پشت دوربین می‌رود.

,به گزارش مهر به نقل از ورایتی، بردلی کوپر فاش کرد فیلمبرداری فیلم جدیدش «استاد» را در ماه مه (اردیبهشت) آغاز می‌کند.

 

کوپر در گفت‌وگویی که با ماهرشالا علی انجام داده گفت سرانجام فیلمبرداری این فیلم شروع می‌شود و او پس از ساخت «ستاره‌ای متولد شده است»، برای بار دوم پشت دوربین می‌ایستد.

 

در این فیلم که برای نتفلیکس تولید می‌شود، کوپر بازیگر فیلم هم خواهد بود و نقش اصلی را در قالب شخصیت برنستاین، آهنگساز مشهور برادوی ایفا می‌کند. قرار است کری مولیگان نیز در نقش همسر وی ظاهر شود.

 

کوپر گفت: «از وقتی بچه بودم می‌خواستم رهبر ارکستر باشم. نسبت به این موضوع وسواس داشتم و وقتی ۸ ساله بودم آرزو کردم بابا نوئل برایم چوب رهبری ارکستر را بیاورد. گوش کردن به موسیقی و عشق به آن این توانایی را برایم ایجاد کرده بود که تک تک لحظات اثری مثل «اپوس ۳۵» چایکوفسکی در ر ماژور را که یک کنسرتو ویولن است، درک کنم.»

 

در واقع ابتدا استیون اسپیلبرگ برای کارگردانی فیلم زندگینامه‌ای «استاد» انتخاب شد و وی بود که کوپر را برای ایفای نقش برنستاین انتخاب کرد. در آن زمان کوپر به تازگی «ستاره‌ای متولد شده است» را تمام کرده بود و خیلی بیشتر تمایل داشت تا به نویسندگی و کارگردانی بپردازد تا بازیگری کند، حتی اگر در فیلمی از اسپیلبرگ باشد.

 

کوپر گفت: «به اسپیلبرگ گفتم که همیشه حس کرده‌ام می‌توانم نقش یک رهبر ارکستر را بازی کنم، اما آیا می‌توانم وقتی داشته باشم تا ببینم می‌توانم فیلمی در این باره بنویسم و کارگردانی کنم؟ استیون هم که به خیلی چیزها علاقه دارد و معمولاً موضوعی را انتخاب می‌کند و بقیه کارهایش به حالت تعلیق درمی‌آیند. فکر می‌کنم می‌دانست ساخت این فیلم برایش تا مدتی ممکن نخواهد بود و در نهایت با لطف تمام آن را به دست من سپرد.»

 

بردلی کوپر فاش کرده در چهار سال و نیم اخیر به این فیلم فکر کرده و به دنبال جزییات آن بوده و حالا به مقطعی رسیده‌اند که می‌توانند فیلمبرداری را شروع کنند و این کار قرار است از ماه مه شروع شود.

 

پیش از این اسکات استوبر مدیر نتفلیکس گفته بود کارهای زیادی برای پیش تولید این فیلم انجام شده و برای گریم و صدا تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

 

گفته شده «استاد» حداقل تا سال ۲۰۲۳ به زمان نیاز دارد تا آماده اکران شود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------