آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین وضعیت بیماری ترانه علیدوستی | زهرا مینویی: برخلاف میل ترانه باید خبررسانی کنم

ترانه علیدوستی از مرداد ۱۴۰۲ به سندرم Dress مبتلا شده‌اند که پزشکان علت آن را یک تداخل دارویی تشخیص داده‌اند. به گزارش…

هشدار نخست وزیر استرالیا به کانیه وست: برای سفر به استرالیا باید واکسن بزنی



کانیه وست ,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی
نخست وزیر استرالیا گفت قوانین واکسیناسیون کشورش استثناء نمی شناسد و تحت تاثیر نام ها تغییر نمی کند. 

به گزارش عصرایران، "اسکات موریسون" نخست وزیر استرالیا در نشست خبری در پاسخ به سوالی درباره کنسرت "کانیه وست" خواننده آمریکایی در کشورش گفت: قوانین واکسیناسیون استرالیا تحت تاثیر نام ها تغییر نخواهد کرد و هر مسافری که وارد استرالیا می شود باید به طور کامل واکسینه باشد.

 

دولت استرالیا اخیرا با لغو ویزا و اخراج (با حکم دادگاه) "نواک جاکوویچ" تنیس باز مشهور صربستانی جدیت خود را در امر قوانین واکسیناسیون کرونا نشان داده است.

 

نخست وزیر استرالیا در نشست خبری دیروز (شنبه) در پاسخ به سوال خبرنگاری که از او درباره سفر احتمالی "کانیه وست" که تنها یک دوز واکسن کرونا تزریق کرده به استرالیا گفت:" قوانین کشور بر ضرورت واکسینه شدن کامل تاکید دارد. همان طور که اخیرا دیدید این قوانین استثناپذیر نیستند. مهم نیست چه کسی هستید. اگر به قوانین استرالیا عمل کنید می توانید بیایید وگرنه نمی توانید بیایید."

 

هشدار نخست وزیر استرالیا به کانیه وست: برای سفر به استرالیا باید واکسن بزنی

کانیه وست 44 ساله در مصاحبه ای در نوامبر گذشته فاش کرده تنها یک دوز واکسن کرونا تزریق کرده است. او یکبار در فوریه 2020 به کووید-19 مبتلا شده است.

 

وست همچنین در مصاحبه هایی علیه واکسیناسیون کرونا صحبت کرده و فرضیه های توطئه و اطلاعات نادرست و اغراق شده ای درباره عوارض جانبی واکسن کرونا مطرح کرده است.

 

بر اساس برخی گزارش ها او در مارس امسال (اسفند 1400) برای برگزاری کنسرت قصد سفر به استرالیا دارد. هنوز به طور رسمی برنامه و زمان قطعی سفر کانیه وست به استرالیا قطعی نشده است، اما با اظهارات دیروز نخست وزیر استرالیا، او مجبور است در صورت سفر به استرالیا، واکسیناسیون خود را تکمیل کن، در غیر این صورت همانند جاکوویچ اجازه ورود به استرالیا نخواهد داشت.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------