پوستر فیلم «دسته دختران» با عکسی از نیکی کریمی



دسته دختران ,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی
پوستر شخصیت نیکی کریمی در «دسته دختران»، با نخستین تصویر از ایفای نقش او در این فیلم منتشر شد. او در این عکس، تفنگ ژ۳ در دست دارد که اسلحه سازمانی ارتش و دیگر رزمندگان در ماه‌های نخست جنگ ایران و عراق بود.

به گزارش خبرآنلاین، پس از انتشار پوستر رسمی فیلم سینمایی «دسته دختران»، این بار پوستر شخصیت نیکی کریمی در این فیلم، منتشر شده است. 

 

فرشته حسینی، دیگر بازیگر این اثر با انتشار این پوستر در صفحه اینستاگرامش نوشت:  

 

«رونمایی از پوستر شخصیت نیکی کریمی در «دسته دختران». نخستین تصویر از ایفای نقش نیکی کریمی در فیلم سینمایی «دسته دختران» تازه‌ترین ساخته منیر قیدی به تهیه‌کنندگی محمدرضا منصوری رونمایی شد. کریمی با بازی در «دسته دختران»، تجربه یک بیگ‌پروداکشن جنگی را از سر گذرانده و پس از ۵ سال در مقام بازیگر با فیلمی جدید به جشنواره فیلم فجر می‌آید. «دسته دختران» روایت نبردِ دختران قهرمان ایران در روزهای آغازین جنگ است. این فیلم محصول مشترک بنیاد سینمایی فارابی و سازمان سینمایی سوره است. طراح پوستر: محمدحسین هوشمندی» 

 

دسته دختران ,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

 

پیش‌تر، پوستر رسمی فیلم سینمایی «دسته دختران» با طرحی از محمدحسین هوشمندی و لوگوی محمد روح‌الامین منتشر شده بود.

 

مراحل صداگذاری، آهنگسازی و جلوه‌های بصری این فیلم، طی هفته‌های اخیر به ترتیب توسط حسین ابوالصدق، ستار اورکی، امیر ولی‌خوانی و حسن نجفی به پایان رسیده است.

 

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «این فیلم، قصه زنانِ جنگ است. گروهی جامانده از روایت‌های پیروزمردانِ پیکارها در طول تاریخ...»

 

نیکی کریمی، پانته‌آ پناهی‌ها، فرشته حسینی، هدی زین‌العابدین و صدف عسگری از جمله بازیگران «دسته دختران» هستند که در بخش سودای سیمرغ چهلمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درخواهد آمد. 

 

دسته دختران ,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------