بهترین سریال‌هایی که قرار است به زودی پخش شوند



 در این مقاله قرار است داستان و بازیگران تعدادی از سریال‌هایی که قرار است در فوریه پخش شوند را با هم مرور کنیم. برخی از این سریال‌ها جدید هستند و قرار است فصل اولشان پخش شود و برخی دیگر برای شما آشنا هستند و فصل جدیدی از آن‌ها بزودی آماده تماشا می‌شود.

 

Pam & Tommy

 بهترین سریال‌ها ,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

 

داستان اصلی این سریال قرار است روی داستان واقعی نوار ویدئویی کذایی دزدیده شده از پاملا اندرسون و تامی لی و همچنین حواشی آن ماجرا تاکید داشته باشد. ماجرا‌هایی که در سال ۱۹۹۷ خوراکی حسابی برای مجلات و روزنامه‌ها ساخته بود.

 

این سریال قرار است داستان حقیقی چگونگی دزدیده شدن این نوار ویدئویی و انتشار انبوهش در اینترنت را برملا کند و همچنین به فشار‌هایی بپردازد که پاملا در آن زمان مجبور به تحمل کردنشان بوده است.

 

ستارگان: لیلی جیمز، سباستین استن، سِث روگن، نیک آفرمن، تیلور شیلینگ و ...

 

زمان پخش: از دوم فوریه پخش آن روی هولو شروع شده است.

 

فصل چهارم و نهایی Killing Eve 

بهترین سریال‌ها ,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

 

فصل چهارم ون‌هایی این سریال که بسیاری انتظارش را می‌کشیدند بالاخره آماده شده است. پس از ماجرا‌های بسیار احساسی انتهای فصل سه، حالا هم ایو و هم ویلانلا مسیر‌های متفاوتی را در زندگی دنبال می‌کنند.

 

البته داستان سریال شاید کمی احساس وارونه شدن به شما بدهد چرا که حالا محبوب‌ترین قاتل سریال دنبال این است که ثابت کند انسان خوبی است و بر عکس ایو برای انتقام نقشه می‌کشد و البته کارولین مصمم است که هرج و مرج را با یک خداحافظی به پایان برساند. شکی نیست که خداحافظی سختی خواهد بود، اما هواداران این سریال حتما قبول دارند که ارزشش را دارد.

 

ستارگان: جودی کامر، سندرا اه، فیونا شاو، کیم بودنیا و ...

 

زمان پخش: ۲۷ فوریه روی BBC America و ۲۸ فوریه روی AMC

 

Bel-Air 

بهترین سریال‌ها ,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

 

این سریال قرار است نسخه مدرنِ داستان The Fresh Prince of Bel-Air را روایت کند، البته این نسخه در کنار مدرن بودن قرار است بسیار هم تاریک‌تر باشد و پر از سنگدلی. مانند سیتکامِ اصلی در این سریال هم داستان ویل را دنبال می‌کنیم که همراه عمه‌اش ویو و عمویش فیل از غرب فیلادلفیا به شهر پر زرق و برق و مرفه بِل-اِیر آمده است.

 

جالب است بدانید ستاره سیتکام اصلی یعنی ویل اسمیت در این سریال به همراه مورگان کوپر در نقش تهیه کننده اجرایی به سریال کمک می‌کند.

 

ستارگان: جباری بنکز، آدرین هولمز، کاساندرا فریمن، الی شولتن، کوکو جونز، آکیرا اکبر و ...

 

زمان پخش: ۱۳ فوریه روی پیکاک

 

فصل دوم Dollface 

بهترین سریال‌ها ,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

 

فصل اول این سریال از آن دست آثاری بود که با سر و صدای کم آمد و بسیاری را شیفته خود کرد و خیلی زود لقب جواهر پنهان سیستم پخش هولو را از آن خود کرد. حالا انتظار هواداران این سریال به پایان رسیده و خیلی زود باید آماده تماشای فصل دوم سریال محبوبشان شوند.

 

داستان فصل دوم از آن‌جا از سر گرفته می‌شود که جولز پس از قرنطینه و البته با قلبی شکسته از عشق باید زندگیش را در حالی ادامه دهد که روز بروز به تولد ۳۰ سالگیش نزدیک‌تر می‌شود. در این فصل جولز همچنان در کنار دوستانش قرار است کشف کند چه چیزی واقعا باعث خوشحالیش می‌شود. ظاهرا لوک کوک هم از این فصل به ستارگان این سریال اضافه شده است.

 

ستارگان: کت دنینگز، برندا سانگز، شِی میچل، استر پاویتزکی، متیو گری گوبلر، لوک کوک و ...

 

تاریخ پخش: ۱۱ فوریه روی هولو

 

Inventing Anna 

بهترین سریال‌ها ,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

 

جولیا گارنر در این سریال نقش شخصیت اصلی یعنی آنا دلفی را بازی می‌کند. آنا در این سریال ماجرا‌های زیادی دارد. او هم وارث خانواده آلمانیش است و هم موفق شده به یکی از معروف‌ترین چهره‌های اینستاگرام تبدیل شود و این همه ماجرا نیست. آنا در عین حال از تعدادی از افراد در نیویورک صد‌ها هزار دلار کلاه برداری کرده است.

 

داستان کلی سریال اینونتینگ آنا روی داستان‌های زندگی آنا و البته روزنامه نگاری تاکید دارد که تلاش می‌کند چهره واقعی آنا را افشا کند. برای طرفداران حرفه‌ای سریال باید گفت که شوندا رایمز تهیه کننده اجرایی این سریال است و شاید همین یک نام برای تماشایی شدن این سریال کافی باشد.

 

ستارگان: جولیا گارنر، آنا کلامزکی، کیتی لوئز، لاورن کاکس، الکسیس فلوید و ...

 

زمان پخش: ۱۱ فوریه روی نتفلیکس

 

From 

بهترین سریال‌ها ,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

 

برادران روسو در این سریال جدید و در ژانر علمی تخیلی نقش تهیه کننده اجرایی را بر عهده داشتند. داستان کلی این سریالِ کابوس وار به شهری در آمریکا می‌پردازد که تمام ساکنینش را بدون هیچ راه فراری در خود زندانی کرده است.

 

برای بدتر شدن شرایط باید گفت در همان حال که ساکنین این شهر مشغول یافتن راهی برای فرار هستند باید با تعدادی از وحشتناک‌ترین هیولا‌هایی که به ذهن بشر رسیده هم بجنگند. برای ترغیبتان به تماشای این سریال دلهره‌آور باید بگویم استفن کینگ یکی از هواداران آن است.

 

ستارگان: هارولد پرینو، اِلون بیلی، کاتالینا ساندینو مورنو و ...

 

زمان پخش: ۲۰ فوریه روی اپیکس

 

فصل پنجم و نهایی Better Things

 بهترین سریال‌ها ,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

 

هواداران این سریال در این ماه منتظر پنجمین و البته آخرین فصل سریال محبوبشان هستند. داستان این سریال در فصل پنج به سم، مادر محبوب هواداران می‌پردازد که درمی‌یابد باید زمان بیشتری را به خودش اختصاص دهد و بین یک مادر تنها بودن و البته حرفه‌اش یعنی بازیگری باید تعادلی برقرار کند.

 

در این فصل هرچند که هر سه دختر سم بزرگتر شده‌اند، اما سم قرار است با چالش‌هایی متفاوت دست و پنجه نرم کند.

 

ستارگان: پاملا ادیون، مایکی مدیسون، هانا آلیگوود، الیویا ادوارد و ...

 

زمان پخش: ۲۸ فوریه روی اف ایکس و هولو

 

فصل دوم Raising Dion 

بهترین سریال‌ها ,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

 

قرار است در این فصل داستان دو سال بعد از مبارزه دیون و مرد مرموز را دنبال کنیم. حالا دیون با کمک مادرش و مربیش تِوین می‌تواند قدرتش را بهتر کنترل کند.

 

در این فصل هم البته داستان خیلی زود مانند همیشه می‌شود. به محض اینکه دیون با پسر قدرتمند دیگری برخورد می‌کند خیلی زود و مانند همیشه تمام تلاشش را صرف در امان نگه داشتن عزیزانش می‌کند.

 

ستارگان: آلیشا وینرایت، جاسیا یانگ، جزمین سیمون، سمی هانی و ...

 

زمان پخش: از اول فوریه روی نتفلیکس پخش آن شروع شده است.

 

فصل دوم Sweet Magnolias 

بهترین سریال‌ها ,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

 

در فصل دوم این سریال قرار است در کنار تعداد زیادی اتفاق غافلگیرکننده درباره شب جشن پرام، در نهایت مدی، هلن و دانا سو بفهمند چه کسی در آن ماشین حضور داشته است.

 

در این فصل در همان حال که روابط قدیمی فراموش می‌شود، روابطی جدید بوجود می‌آید و بیشتر شخصیت‌های اصلی سریال دوستان واقعی خود را می‌شناسند.

 

ستارگان: جوانا گارسیا سوییشر، بروک الیوت، هیثر هدلی، لوگان آلن و ...

 

زمان پخش: از ۴ فوریه روی نتفلیکس پخش آن شروع شده است.

 

فصل چهارم The Marvelous Mrs.Maisel 

بهترین سریال‌ها ,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

 

حالا سال ۱۹۶۰ است و قرار است با شروع دهه جدید برای فشن، تلویزیون و البته میج مِیزل اتفاقات جدیدی بیفتد. در این فصل میج اتفاقات جدیدی را در حرفه‌اش تجربه می‌کند و با آزادی عمل و خلاقیت بیشتر به حرفه‌اش می‌پردازد.

 

همه اتفاقات این فصل برای خانم میزل البته مثبت نیست و او در کنار اتفاقات مثبت زمینه جدید شغلیش، در برخی از نزدیک‌ترین روابطش دچار مشکل می‌شود. شاید در این فصل میج میزل مجبور شود بین کار و آدم‌هایی که دوستشان دارد یکی را انتخاب کند.

 

ستارگان: ریچل بروزنهن، الکس بروستین، مایکل زگن، تونی شالوب و ...

 

زمان پخش: ۱۸ فوریه روی پرایم ویدئو

 

فصل پنجم Snowfall 

بهترین سریال‌ها ,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

 

اسنوفال در فصل پنجمش که در سال ۱۹۸۶ می‌گذرد به فرانکلین و کل خانواده می‌پردازد که مشغول یاد گرفتن سبک زندگی ثروتمندان هستند. در این فصل فرانکلین و گروهش قرار است به تمام آن‌چه که آرزویش را داشتند برسند تا جایی که همه چیز شروع به از هم پاشیدن کند.

 

با راه پیدا کردن شیوع مصرف کوکایین به تیتر اول روزنامه‌ها حالا قانون نویسان و افسران پلیس زیادی قصد بر هم زدن کار پخش کننده‌های مواد را دارند و همین موضوعات قرار است داستان اصلی این فصل را بسازند.

 

ستارگان: دامسون ادریس، کارتر هادسون، امیلی ریوز، سرجیو پریس-منچتا، مایکل هیات و ...

زمان پخش: ۲۳ فوریه روی هولو و اف ایکس

 

برترینها  

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------