آخرین اخبار فرهنگی - هنری

محمد صادقی,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

«محمد صادقی» بازیگر جنجالی تلویزیون از ایران رفت

انتشار خبر عجیب تایید حکم اعدام توماج صالحی «هنرمند معترض» در رسانه‌ها و محافل سیاسی جهان. بازتاب گسترده یافته است. به گزارش…

فیلم داستانی-جنایی «کثیف» در شیراز کلید خورد



 فیلم داستانی جنایی,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی
فیلمبرداری فیلم داستانی-جنایی «کثیف» به نویسندگی و کارگردانی پوریا رجبی، در شیراز آغاز شد.

به گزارش مهر، فیلمبرداری فیلم داستانی-جنایی «کثیف» به نویسندگی و کارگردانی پوریا رجبی، در شیراز آغاز شده است و عوامل آن امیدوار هستند که سال آینده این فیلم آماده اکران شود.

 

پوریا رجبی، نویسنده و کارگردان فیلم کثیف به خبرنگاران گفت: این اثر یک فیلم داستانی جنایی به شمار می‌رود که پس از طی مراحل پیش‌تولید، در شیراز جلوی دوربین رفت و در حال حاضر فیلمبرداری آن در حال انجام است.

 

رجبی که اعتقاد دارد فیلم کثیف به لحاظ روانشناختی کاری نو در سینمای ایران محسوب می‌شود، گفت: کُل عوامل ساخت این فیلم از هنرمندان بومی هستند.

 

او افزود: کار نگارش فیلمنامه کثیف سه سال زمان برد و خوشبختانه پس از طی مراحل اخذ مجوز، فیلمبرداری آغاز شده و تا پایان سال این مرحله به پایان خواهد رسید.

 

رجبی گفت: بخش عمده روند تولید این فیلم در یک لوکیشن داخلی انجام خواهد شد و امیدواریم که کار برای پایان تابستان سال ۱۴۰۱، آماده اکران شود.

 

این نویسنده و کارگران افزود: این فیلم برای نمایش در جشنواره‌های خارجی و داخلی و همچنین اکران سینمایی آماده خواهد شد.

 

مدیر تولید فیلم سینمایی کثیف نیز گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و همچنین اعمال محدودیت های مربوطه از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد، فیلمبرداری با تاخیر آغاز شد ولی خوشبختانه با حضور و همکاری همه عوامل در حال حاضر مرحله فیلمبرداری در هتلی در شیراز آغاز شده است.

 

 فیلم داستانی جنایی,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

هاشم سلطانیان ابراز امیدواری کرد که تا پایان امسال کار ضبط به پایان رسیده و سایر مراحل نیز طبق برنامه زمانبندی دنبال و انجام شود.

 

سلطانیان همچنین از حضور یک بازیگر مطرح شیرازی برای ایفای نقش در فیلم «کثیف» خبر داد و گفت: پوریا رجبی، بهمن سلیمانی، مریم شکری، شهرزاد بداغی، محمد تیموری، فرهاد ارشاد، شیوا بافهم، شاهین شاهین صفت، علیرضا افشاریان‌فرد، جمشید یزدان پناه، کیامهر سلطانیان و شادلین سلطانیان، بازیگران این فیلم هستند.

 

او یادآور شد که پوریا رجبی علاوه بر نویسندگی و کارگردانی، تهیه کنندگی را هم عهده دارد و همچنین ایرج رجبی سرمایه‌گذار این فیلم و جمشید یزدان پناه، مارال ستوده و رویا گورکانی دستیاران کارگردان هستند و مسعود احمدی به عنوان مدیر فیلمبرداری و امید مروج حسینی، محمد کشاورزی، امین دولت خواه، مجید یزدان شناس و شیوا بافهم به عنوان دستیاران فیلمبردار، حمید حامی به عنوان مدیر صدابرداری و حمیدرضا نیکخواه به عنوان دستیار صدابردار حضور دارند.

 

مدیر تولید فیلم کثیف گفت: آرش رجبی به عنوان دستیار مدیر تولید و مدیر مالی، فاطمه درفشانی به عنوان روابط عمومی، مارال ستوده به عنوان عکاس تیم تولید را همراهی می‌کنند و آذر زهره و غلامرضا خوشرنگ به عنوان تدارکات، علیرضا افشاریان فرد مدیر صحنه،فرناز فتحی زاده طراح گریم،هدیه زارع اجرای گریم،بهمن سلیمانی مشاور پروژه، علی اسدپور مشاور حقوقی،جمشید یزدان پناه تدوین و جلوه‌های ویژه و آرمیدخت نعمتی به عنوان منشی صحنه از دیگر عوامل این فیلم هستند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------