آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

بازگشت روال عادی به سینماها و انتظار برای فیلم‌های نوروزی



 جشنواره فیلم فجر  ,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی
با تمام شدن جشنواره فیلم فجر فعالیت سالن‌های سینمایی به شرایط عادی برگشت و فیلم‌هایی که پیش از جشنواره روی پرده بودند اکران خود را از سر می‌گیرند تا فیلم‌های جدید از راه برسند. 

به گزارش ایسنا، قرار بود از بیست و سوم بهمن‌ماه چند فیلم جدید در سینماها نمایش داده شوند، اما هفته گذشته شورای صنفی نمایش اعلام کرد به دلیل عدم آمادگی برخی از صاحبان این فیلم‌ها زمان شروع اکران آن‌ها تا روز چهارشنبه ۲۷ بهمن‌ماه تمدید شود.

 

براساس مصوبه شورا فیلم سینمایی «مستطیل قرمز» از ۱۳ بهمن و فیلم‌های سینمایی «بی‌صدا حلزون»، «مورچه‌خوار»، «عاشق پیشه»، «عنکبوت»، «آینده» و «ترانه عاشقانه‌ای برایم بخوان» بعد از پایان جشنواره یعنی از تاریخ ۲۳ بهمن ماه باید اکران می‌شدند که فعلا این اتفاق نیفتاده و فیلم‌های «گشت ۳»، «بی همه چیز»، «مرد نقره‌ای»، «دینامیت»، «قهرمان»، «آتابای»، «اتومبیل»، «بندر بند»، «جنایت بی‌دقت»، «منصور»، «ازدواج جنجالی» و «گربه سیاه» از جمله فیلم‌هایی هستند که در سینماها میزبان مخاطبان و علاقمندان خود خواهند بود.

 

پیش‌تر در جلسه شورای صنفی نمایش نمایندگان انجمن سینماداران به سیاست‌های وزارت ارشاد اعتراض و اعلام کرده بودند که اگر یک فیلم پر مخاطب در کنار فیلم‌های اعلام شده اکران نشود از ۲۳ بهمن سینماهای کشور تعطیل خواهند شد. آن‌ها تاکید داشتند که با وجود هزینه‌های سرسام‌آور در پایان سال به هیچ عنوان امکان بقا برای سینماها وجود نخواهد داشت.

 

 همچنین ۲۴ بهمن‌ماه مهلتی است که شورای صنفی نمایش به متقاضیان اکران نوروزی داده تا آمادگی خود را برای اکران فیلم‌ها اعلام کنند. این شورا مصوب کرده اکران نوروزی که معمولاً از اواخر اسفندماه شروع می‌شد از یازدهم اسفند آغاز شود و تاکنون فیلم‌های «شیشلیک» و «روز صفر» متقاضیان جدی این اکران معرفی شده‌اند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------