آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شمس‌لنگرودی: می‌خواستیم دنیا را عوض کنیم، دنیا ما را عوض کرد

پژوهشگر، خواننده و بازیگر پیشکسوت، گفت: احمد پوری خوب می‌داند که ما می‌خواستیم دنیا را عوض کنیم، اما دنیا ما را عوض کرد. به…

دردسرهای مریم مومن با نقش شیرین/ ضبط سریال نوروزی ادامه دارد



مریم مومن ,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی
مریم مومن این روزها در سریال «دردسرهای شیرین» به کارگردانی سهیل موفق بازی می کند. 

به گزارش مهر، سریال «دردسرهای شیرین» به کارگردانی سهیل موفق این روزها در لوکیشن بانک ملی در خیابان فردوسی در حال تصویربرداری است.

 

روز گذشته هم تصویربرداری سکانس هایی از سریال با حضور بازیگرانی چون پوریا پورسرخ، مریم مومن، رضا توکلی و پاشا جمالی انجام شد که این سکانس ها قرار است به صورت رج زنی باشد و به قسمت های هشتم و نهم سریال تعلق داشت.

 

سهیل موفق کارگردان این سریال این سال ها بیشتر مشغول ساخت آثار سینمایی بوده و فیلم هایی چون «شکلاتی» و «پاستاریونی» را ساخته است و حالا چند ماهی است که درگیر ساخت سریال نوروزی تلویزیون با نام «دردسرهای شیرین» است.

 

سریال «دردسرهای شیرین» تولید شبکه پنج که قرار است فضایی مفرح داشته باشد به مصائب نقش شیرین با بازی مریم مومن می پردازد. پوریا پورسرخ نیز در این سریال نقش همسر شیرین را با نام علی ایفا می کند.

 

تهیه کنندگی این سریال را اکبر محمودی مهریزی بر عهده دارد که پیش از این در یکی از سمت های مدیریتی در معاونت فضای مجازی فعالیت داشت و حالا این اولین سریالی است که به صورت جدی تهیه کنندگی آن را بر عهده دارد.

 

افسانه بایگان، یوسف مرادیان، رسول توکلی، پوراندخت مهیمن، مرتضی کاظمی، سهیل قاصدی، فهیمه سلیمانی، ژیلا دایی دیگر بازیگرانی هستند که حضورشان در «دردسرهای شیرین» قطعی شده و قرار است در روزهای آینده بازیگران دیگری هم به پروژه اضافه شوند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------