آخرین اخبار فرهنگی - هنری

دختر شایسته عربستان،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

عربستان برای اولین بار در مسابقه دختر شایسته جهان شرکت می‌کند

عربستان سعودی برای اولین بار در تاریخ این کشور در مسابقه دختر شایسته جهان شرکت خواهد کرد. به گزارش انتخاب به نقل از…

روایت رزیتا غفاری از سانسور‌های صداوسیما



 رزیتا غفاری,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی
رزیتا غفاری دلیل ضعف سریال های تلویزیونی و کمبود سریال در تلویزیون را ممیزی های بیش از حد صداوسیما و حمایت نکردن از نویسنده ها دانست.

به گزارش ایسنا؛ رزیتا غفاری درباره علت ضعف سریال های تلویزیونی در سال های اخیر گفت: شبکه های خصوصی و ‌نمایش خانگی از تولیدات صداوسیما پیشی گرفتند؛ چرا این اتفاق افتاده؟ من فکر می کنم به خاطر ممیزی های بیش از حد صداوسیماست.

 

غفاری افزود: از همان ابتدا از تصویب فیلم نامه تا تعیین کارگردان و تهیه کننده، همه این ها دست به دست هم می دهد تا اینکه ما نتوانیم تولیداتی داشته باشیم که بتواند با تولیدات شبکه خانگی رقابت کند.

 

این بازیگر در پاسخ به این سوال که افزایش بودجه سازمان در سال آینده می تواند راهی برای ارتقاء کیفیت باشد؟ گفت: ان شاءالله که همینطور باشد. اگر این بودجه در راه درست استفاده شود، می توانیم شاهد تولیدات بهتری از صداوسیما باشیم‌.

 

غفاری که چند ماه قبل در سریال «فرشتگان بی بال» با موضوع کرونا بازی داشت، درباره بازی در این مجموعه توضیح داد: سریال، در اوج کرونا و در ابتدای همه گیری ساخته شد و ما با همان حس و حال جلوی دوربین می رفتیم و فضا خیلی برایمان متفاوت بود. اینکه کار خوبی شد یا نه را نمی دانم اما من تمام انرژی ام را برای آن گذاشتم‌.

 

او در پاسخ به اینکه چرا تلویزیون در این مدت درباره کرونا سریال های بیشتری تولید نکرده است، گفت: تولیدات کلا پایین است. نویسنده نداریم یا نویسنده ها حمایت نمی شوند که بتوانند به موضوعات مختلفی از جمله کرونا بپردازند.

 

غفاری به حرفهایش اضافه کرد: امیدوارم این بیماری زودتر ریشه کن شود ولی زمان زیادی هم برای نویسنده ها نبوده که بتوانند به این موضوع بپردازند و از طرفی فضای کار هم به آنها داده نمی شود تا بخواهند دست به قلم شوند. نویسنده ها به خوبی حمایت نمی شوند و از آنها سفارشی درخواست نمی شود. شاید به مرور زمان اوضاع بهتر شود.

 

این بازیگر در پایان در پاسخ به اینکه چه درسی از کرونا گرفته است؟ گفت: در این دوران افسوس می خوریم. برمی گردیم به گذشته، زمان هایی که همه کنار هم بودیم، بدون ماسک و بدون اینکه بخواهیم فاصله ای را رعایت کنیم. مهمترین درسش این بود که بیشتر به تنهایی آدم ها پی‌ بریدم. همه احساس تنهایی داشتند. کرونا متاسفانه تمام دنیا را گرفته و این احساس میان تمام‌ مردم دنیا مشترک است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------