آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

تصویر کمتر دیده شده سحر دولتشاهی و حامد بهداد در پشت صحنه یک فیلم

فیلم سینمایی «مفت بر» به تهیه کنندگی حسین فرحبخش و کارگردانی عادل تبریزی آماده نمایش شد. به گزارش همشهری آنلاین به نقل از…

امید «مورچه‌خوار» به فروش گیشه/ «۱۵۴۲» با امیر آقایی کلید می‌خورد



 مورچه‌خوار,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی
داریوش بابائیان تهیه‌کننده و پخش‌کننده سینمای ایران بیان کرد که اکران فیلم سینمایی «مورچه خوار» از همین هفته آغاز می شود که امید داریم فروش خوبی داشته باشد. 

داریوش بابائیان تهیه‌کننده و پخش‌کننده سینمای ایران در گفتگو با مهر درباره تازه‌ترین فعالیت‌های خود توضیح داد: با توجه به اینکه سینماها اندکی جان گرفت، در همین مدت فیلم سینمایی «کله پوک‌ها» را اکران عمومی کردیم که هرچند در گیشه جواب خوبی نگرفتیم اما عرضه آنلاین آن بسیار خوب بود. در حال حاضر هم فیلم «مورچه‌خوار» را در دفترمان آماده پخش داریم. فیلمی به تهیه‌کنندگی کیان بابائیان و کارگردانی شاهد احمدلو که یک اثر خانوادگی و گرم محسوب می‌شود و امیدواریم بتوانیم جواب خوبی از اکران عمومی آن بگیریم.

 

وی درباره تعویق چندباره اکران این فیلم سینمایی هم گفت: یک نوبت که قرار بود این فیلم اکران شود، سینماها به طور کامل تعطیل شد. بعد از آن هم قرار بود از ۲۳ بهمن فیلم اکران شود که بازهم وزارت ارشاد اکثر سینماها را تعطیل کرد. ان‌شالله از همین هفته فیلم اکران می‌شد. ضمن اینکه فیلم اصلاحیه‌هایی هم داشت که آن‌ها را هم اعمال کردیم تا فیلم آماده اکران شود. بخش‌هایی از فیلم را گفتند باید شطرنجی شود اما از آنجایی که فیلم قصه به‌روزی دارد، زیاد دچار اصلاحات نشد.

 

این تهیه‌کننده درباره اعمال مجدد محدودیت ۵۰ درصدی برای سالن‌های سینمایی هم گفت: سینماداران و صاحبان فیلم‌ها همواره دوست دارند سینماها باز باشند و آن‌ها هم فیلم بسازند و اکران کنند. اگر ظرفیت ۵۰ درصد می‌شود، مهم این است که اکران می‌تواند تداوم بیشتری داشته باشد. فیلمی هم که موفق است، باید زمان بیشتری برای اکران در اختیار داشته باشد تا آن ظرفیت ۱۰۰ درصدی که می‌توانست در سینماها پر کند را در زمان بیشتری برای خود جبران کند.

 

وی درباره دیگر فعالیت‌های خود هم گفت: به تازگی پروانه ساختی را به کارگردانی هادی رحیمی گرفته‌ایم به نام «۱۵۴۲» که ان‌شالله اردیبهشت ماه کلید خواهیم زد. فیلم یک داستان عاشقانه مربوط به دهه ۴۰ دارد که زندگی ۲ جوان در قالب آن روایت می‌شود. احتمالاً ساعد سهیلی و امیر آقایی از بازیگران فیلم خواهند بود. هادی رحیمی از فیلمسازان کار اولی است که پیش‌تر چندین سریال و تله‌فیلم را کارگردانی کرده است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------