ترکیب هوشمندانه داوران «عصر جدید 3» / درباره داوران فصل تازه «عصر جدید» چه می دانید؟



 داوران عصر جدید 3 ,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

 

خراسان نوشت: همزمان با آغاز ضبط «عصر جدید 3» ترکیب جدید داوران در فصل سوم این مسابقه اعلام  و مشخص شد. امین حیایی، ژاله صامتی، کارن همایونفر و مجید اسماعیلی کار استعدادها را ارزیابی خواهند کرد.

 

طبق سیاست این مسابقه همچنان در فصل سوم نیز از حضور یک آهنگ ساز، دو بازیگر و یک چهره دانشگاهی در ترکیب داوران استفاده شده است. اکنون رویا نونهالی، آریا عظیمی‌نژاد و بشیر حسینی رفته‌اند و در «عصر جدید 3» شاهد ترکیب متفاوت و مناسبی خواهیم بود.

 

حفظ داور محبوب در ترکیب داوری

امین حیایی در فصل اول و دوم مسابقه به واسطه طنازی‌ها و شوخی‌هایش با شرکت‌کنندگان، احسان علیخانی و دیگر داوران، حضور جذابی در این مسابقه داشت. او در قضاوت نیز معمولا روی نقاط قوت استعدادها تمرکز می‌کرد و در مقایسه با رویا نونهالی و به ویژه آریا عظیمی‌نژاد، صراحت کمتری در بیان نظراتش داشت. عملکرد امین حیایی در مسابقه و جزئیات رفتار او و همچنین محبوبیت پیشین او دست به دست هم داد تا این بازیگر نزد مخاطبان داور محبوبی باشد. بنابراین حفظ او در ترکیب داوران فصل سوم انتخاب به‌جا و درستی است. هرچند که کارن همایونفر و ژاله صامتی چهره‌های نام آشنایی‌اند، اما از آن جایی که پس از دو فصل پخش «عصر جدید»، برای اولین بار در جایگاه داور مسابقه قرار می‌گیرند طبیعتا کمی زمان می‌برد تا مخاطب با گروه جدید ارتباط برقرار کند، در این شرایط نیز حضور امین حیایی به مسابقه کمک خواهد کرد.حفظ حیایی بعد از کسب سیمرغ جشنواره فیلم فجر، اتفاق مهمی بود که علیخانی موفق به انجام آن شد.

 

ستاره «زیرخاکی 3» داور «عصر جدید 3»

انتخاب ژاله صامتی نیز به عنوان یکی از داوران «عصر جدید 3»، از دو جهت انتخاب خوب و هوشمندانه‌ای بوده است. این بازیگر علاوه بر آثار غیرکمدی در فیلم و سریال‌های کمدی هم بازی کرده و در این آثار خوش درخشیده است، بنابراین کمدی را می‌شناسد و می‌تواند علاوه بر رشته‌های مربوط به حوزه بازیگری، اجرای شرکت‌کنندگانی را نیز که به عنوان کمدین در مسابقه حاضر می‌شوند، ارزیابی و قضاوت کند. علاوه بر این، ژاله صامتی آخرین بار با سریال کمدی «زیرخاکی» دیده شده و به واسطه بازی‌خوبش در این مجموعه مورد توجه بوده است، بنابراین خاطره مخاطبان از حضور موفقیت‌آمیز او در این سریال، هنوز تازه است و این پیش‌زمینه باعث می‌شود مخاطبان با این داور ارتباط خوبی برقرار کنند. این بازیگر نوروز امسال «عصر جدید 3» و «زیرخاکی 3» را روی آنتن خواهد داشت و این همزمانی به نفع «عصر جدید» خواهد بود. 

 

ترکیب هوشمندانه داوران «عصر جدید 3» / درباره داوران فصل تازه «عصر جدید» چه می دانید؟

 

جانشین خوش‌سابقه آریا

کارن همایونفر جزو چهره‌های خوشنام و خوش‌سابقه حوزه موسیقی و نزد تعدادی از مخاطبان چهره‌ای شناخته‌شده است. او خالق موسیقی‌ به‌یادماندنی سریال‌هایی مانند «سفر سبز»، «مرگ تدریجی یک رویا»، «مادرانه» و فیلم‌هایی مانند «برف روی کاج‌ها» و «بادیگارد» است، بنابراین در حوزه موسیقی صاحب نظر است و تجربه خوبی دارد. کارن همایونفر تا به حال با احسان علیخانی همکاری نداشته است، اما از موسیقی «برف روی کاج‌ها» در برنامه «ماه عسل» استفاده شده بود و این قطعه زمانی که مهمانان شروع به روایت قصه‌شان می‌کردند شنیده می‌شد. سال 95 کارن همایونفر با انتشار پستی ضمن تمجید از این برنامه، خطاب به احسان علیخانی نوشت حقوق معنوی‌ او را با ذکر نام خود و ساخته‌اش رعایت کند. علیخانی نیز  انتقاد این آهنگ ساز را پذیرفت و آن را در «ماه عسل» اعلام کرد.

 

حضور داور نه چندان آشنا

مجید اسماعیلی تهیه‌کننده، منتقد سینما و استاد دانشگاه تنها چهره ناآشنا در ترکیب داوران «عصر جدید 3» است. او تهیه‌کنندگی فیلم‌هایی مانند «دلشکسته» ساخته علی رویین‌تن، «آفریقا» ساخته هومن سیدی و «چراغ‌های ناتمام» ساخته مصطفی سلطانی و کارگردانی پویانمایی «فرمانروای آب» را در کارنامه دارد. زمان ساخت فصل اول «عصر جدید» وقتی اسامی داوران مسابقه اعلام شد، سیدبشیر حسینی نیز موقعیتی مشابه مجید اسماعیلی داشت. او برخلاف امین حیایی، رویا نونهالی و آریا عظیمی‌نژاد، چهره مشهوری نبود و حضورش در جمع داوران سوال‌برانگیز شد. مدتی که از پخش مسابقه گذشت، بشیر حسینی نیز توانست جای خود را میان داوران پیدا کند و از سوی مخاطبان پذیرفته شود. اکنون باید دید اسماعیلی در مقام داور «عصر جدید» چه تحلیل‌هایی ارائه خواهد کرد و چه تعاملی با داوران خواهد داشت.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------