حمله کیهان به «ترانه علیدوستی» در باره شنای زنان در ایران / پاسخ خانم بازیگر به انتقاد رسانه‌های اصولگرا



 ترانه علیدوســتی,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

 

کیهان نوشت: ترانه علیدوســتی روی فرش قرمز جشنواره سانتا باربارای آمریکا مدعی شد که شنا به طور رسمی برای زنان در ایران ممنوع است. اظهارات برخی از چهره‌های مشــهور درباره موضوعاتی که دانش و اطلاعی درباره آن‌ها ندارند، به ســوژه و خوراک رسانه‌های خارجی برای تبلیغ علیه ایران تبدیل می‌شود.

 

دعوت فدراسیون شنا از بازیگری که مدعی ممنوعیت شنای زنان در ایران است؛ ترانه علیدوســتی روی فرش قرمز جشنواره سانتا باربارای آمریکا و در مصاحبه با یک رســانه مدعی شده که شنا به طور رسمی برای زنان در ایران ممنوع است اما طی ماه‌های اخیر چند مسابقه و جشنواره شنا برای بانوان در ایران برگزار شده است!

 

اظهارات خلاف واقع علیدوســتی در آمریکا درباره محدودیت فعالیت زنان در ورزش شنا در ایران با واکنش فدراسیون شنا مواجه شد. شــهرناز ورنوس، نایب رئیس بانوان فدراسیون شــنا، شیرجه و واترپلو از ترانه علیدوستی برای حضور در مسابقات شنای زنان در ایران دعوت کرد. مسابقات رکوردگیری شنای بانوان ایران ۱۹ و ۲۰ اسفند سال جاری در استخر قهرمانی آزادی تهران برگزار می‌شود و طی ماه‌های اخیر پس از رفع محدودیت‌های ناشی از کرونا اخیرا فقط در رشته شنا چهار مسابقه در بخش بانوان به صورت جام و جشنواره برگزار شده است. متأســفانه اظهارات برخی از چهره‌های مشــهور درباره موضوعاتی که دانش و اطلاعی درباره آن‌ها ندارند، بعضا به ســوژه و خوراک رسانه‌های خارجی برای تبلیغ علیه ایران تبدیل می‌شود.

 

ترانه علیدوستی در واکنش به مصاحبه حاشیه‌سازش در جشنواره سانتا باربارا گفت: ممنوعیت شنا در عرصه های رسمی و بین الملل برای زنان ایرانی، نظر شخصی من نیست.

 

 ترانه علیدوســتی,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------