آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

تصویر کمتر دیده شده سحر دولتشاهی و حامد بهداد در پشت صحنه یک فیلم

فیلم سینمایی «مفت بر» به تهیه کنندگی حسین فرحبخش و کارگردانی عادل تبریزی آماده نمایش شد. به گزارش همشهری آنلاین به نقل از…

آرزوی بازیگر «امام علی» برای سال ۱۴۰۱/ امیدوارم هیچ پدری شرمنده نگاه‌های کودکش نشود



عنایت‌الله بخشی,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی
عنایت‌الله بخشی، بازیگر سریال‌های «امام علی» و «پهلوانان نمی‌میرند»، برای سال ۱۴۰۱ آرزو کرد: «امیدوارم هیچ پدری دست خالی به خانه بازنگردد و شرمنده نگاه‌های پر امید کودکش نباشد.»

به گزارش ایسنا ؛ عنایت الله بخشی، هنرمند باسابقه کشورمان که نقش آفرینی‌اش در سریال‌هایی چون «امام علی»، «ولایت عشق» و «پهلوانان نمی‌میرند» را به یاد داریم، امروز (هفتم فروردین ۱۴۰۱)، ۷۷ ساله شد.

 

او در پاسخ به این‌که در سال جدید و روز تولدش، برای مردم سرزمین ایران و همین‌طور خودش چه آرزوهایی دارد؟ پاسخ می‌دهد: «آرزو می‌کنم پدری دست خالی به خانه باز نگردد و شرمنده نگاه‌های پر امید کودکش نباشد. اقتصاد، رکن اساسی زندگی است و به عقیده من گاهی اوقات نگاه و توجه کافی بر آن وجود نداشته است. امیدوارم بهار طبیعت، بهاری باشد در نحوه نگریستن به مشکلات مردم؛ با کلمات و شعار، اتفاقی نخواهد افتاد.»

 

عنایت‌الله بخشی که آخرین حضورش در تلویزیون به قبل از شیوع کرونا و بازی در سریال «بر سر دوراهی» برمی‌گردد، درباره این‌که طی این مدت، دوران کرونا را چطور سپری کرده است؟ گفت: «با صبر و امید این دوره را گذراندم. الگوی من مردم سرزمینم هستند؛ آن‌ها که با مشکلات زندگی همواره جنگیده‌اند و از سالیان دور تا به امروز، ایستادگی را در میان آن‌ها به خوبی می‌بینید.»

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------