«شهر گمشده» تماشاچیان زن را به سینماها کشاند



شهر گمشده ,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی
فیلم سینمایی «شهر گمشده» ساخته آرون و آدام نی، تماشاچیان زن را که در دوران شیوع کرونا رغبت چندانی به تماشای فیلم‌ها روی پرده نقره‌ای نداشتند، به سینماها کشاند. 

به گزارش  ایرنا از پایگاه اطلاع‌رسانی هالیوود ریپورتر، فیلم شهر گمشده با بازی ساندرا بولاک و چنینگ تیتوم پس از ۱۱ میلیون و ۶۰۰ هزار دلار فروش در پیش نمایش، در مسیر یک فروش ۳۰ میلیون دلاری در سه روز اول اکران قرار دارد که پیشرفت قابل توجهی در روند احیای گیشه آمریکا به شمار می‌رود.

 

گیشه آمریکا تاکنون بیشتر احیای پساکرونایی خود را مدیون مردان زیر ۳۵ سال بود و تماشاچیان بزرگتر و به ویژه زنان رغبت چندانی به بازگشت به فضای سرپوشیده سینما از خود نشان نداده بودند. حالا فیلم اکشن، ماجراجویانه و عاشقانه شهر گمشده از پارامونت که رجعتی به دوران فیلم عشق‌بازی با سنگ (۱۹۸۴، رابرت زمکیس) به شمار می‌رود، این دسته از تماشاچیان مردد را نیز به سالن‌های سینما کشانده است؛ حدود ۶۰ درصد از افرادی که روز جمعه به تماشای این فیلم نشستند، زن بودند و ۴۷ درصد از آنها بالای ۳۵ سال سن داشتند.   

 

ساندرا بولاک در فیلم شهر گمشده (The Lost City) نقش یک نویسنده داستان‌های عاشقانه را بازی می‌کند که توسط یک میلیاردر عجیب و غریب (با بازی دنیل رادکلیف) ربوده می‌شود. این فیلم اکشن-کمدی در تاریخ ۲۵ مارس ۲۰۲۲ (۵ فروردین ۱۴۰۱) روی پرده سینماها رفت.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------