آخرین اخبار فرهنگی - هنری

دختر شایسته عربستان،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

عربستان برای اولین بار در مسابقه دختر شایسته جهان شرکت می‌کند

عربستان سعودی برای اولین بار در تاریخ این کشور در مسابقه دختر شایسته جهان شرکت خواهد کرد. به گزارش انتخاب به نقل از…

شان پن، آکادمی اسکار را تهدید کرد



جایزه اسکار ,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی
«شان پن» برنده دو جایزه اسکار گفته اگر «آکادمی علوم و هنرهای تصاویر متحرک» (AMPAS) از «ولودیمیر زلنسکی» رئیس جمهور اوکراین دعوت نکرده باشد تا در مراسم اسکار نود و چهارم (Oscars ۲۰۲۲) حاضر شود، تندیس اسکارش را «ذوب» می‌کند. 

در حالی که چند ساعت تا برگزاری مراسم باقی مانده، پن در مصاحبه با «سی‌ان‌ان» می‌گوید آکادمی وظیفه دارد تریبونی در اختیار زلنسکی قرار دهد تا از مشکلاتی که پس از حمله روسیه متوجه کشور اوکراین شده بگوید: «بهترین کاری که آکادمی می‌تواند انجام دهد این است که فرصتی در اختیار [زلنسکی] قرار دهد تا با همه ما حرف بزند. تا جایی که می‌دانم تصمیم بر این شده که چنین نشود... اگر [آکادمی] تصمیم گرفته باشد که رهبری اوکراین را تعقیب نکند، کسی که به خاطر ما گلوله و بمب می‌خورد، در کنار کودکان اوکراینی که سعی می‌کنند از آن‌ها محافظت کنند، آن‌گاه من فکر می‌کنم همه آن افراد تصمیم‌گیرنده و همه تصمیماتی که گرفته شده زشت‌ترین لحظه تاریخ هالیوود را رقم بزند.»

 

پن ابراز امیدواری می‌کند که آکادمی از زلنسکی دعوت به عمل آورد اما این بازیگر و فعال سیاسی و اجتماعی، از نامزدها دعوت می‌کند که اگر رئیس جمهور اوکراین در مراسم حاضر نشد، اسکار را تحریم کنند.

 

پن ادامه می‌دهد: «اگر چنین شد، [تندیس اسکار] خودم را در مقابل انظار عموم ذوب می‌کنم. دعا می‌کنم که این اتفاق نیفتد. دعا می‌کنم که آدم‌های گستاخی نباشند که خودشان را نماینده صلاح عمومی صنعت فیلمسازی ندانند، اینکه [علیه] رهبری اوکراین [تصمیم گرفته باشند.] بنابراین فقط امیدوارم که چنین نشود. امیدوارم که اگر چنین شد، اعتصاب کنند.»

 

«ایمی شومر» یکی از سه مجری مراسم یکشنبه شب، هفته گذشته ادعا کرد که تلاش کرده راهی برای دعوت از زلنسکی به اسکار پیدا کند اما موفق نشده است. پن پس از حمله روسیه به اوکراین سفر کرد تا از این تهاجم مستندی تولید کند. او در سال‌های ۲۰۰۳ و ۲۰۰۸ برای فیلم‌های «رودخانه مرموز» (Mystic River) و «میلک» (Milk) برنده اسکار بهترین بازیگری شد.

 

سی نما 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------