«هریسون فورد» بازیگر سریال می‌شود



 هریسون فورد,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی
هریسون فورد با بازی برای «اپل تی‌وی» برای نخستین‌ بار بازیگر یک سریال تلویزیونی می‌شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از هالیوود ریپورتر، «هریسون فورد» هنرپیشه مشهور آمریکایی با بازی در سریال «آب رفتن» برای «اپل تی‌وی» نخستین تجربه حضور در یک سریال تلویزیونی را به دست می‌آورد.

 

«فورد» در این سریال کمدی با «جیسون سیگل» هم‌بازی خواهد شد. «سیگل» به همراه «بیل لارنس» و «برت گولداستین» نویسندگی این سریال را برعهده خواهند داشت.

 

سریال «آب رفتن» داستان «جیمی» با بازی «سیگل» را روایت می‌کند که یک روان‌درمانگر سوگوار است و تصمیم می‌گیرد با شکستن مقررات به مراجعینش بگوید دقیقا چه فکری می‌کند. او با نادیده گرفتن قوانین و آموزش‌هایی که دیده بود، متوجه می‌شود در زندگی مراجعین و حتی خودش تغییرات بزرگ ایجاد کرده است.

 

«فورد» در این سریال در نقش دکتر «فیل رودس» یک روان‌درمانگر پیشگام در رفتاردرمانی شناختی است که به «جیمی» و فردی به نام «گبی» آموزش می‌دهد. او اخیرا متوجه شده به بیماری پارکینسون مبتلا شده است در نتیجه ناچار می‌شود دوستان فضول و اقوام دورش را ملاقات کند.

 

این نخستین حضور «فورد» به عنوان بازیگر ثابت در یک سریال است. او پیش از این در دهه‌های ۶۰ و ۷۰ به عنوان بازیگر مهمان در چند سریال تلویزیونی حضور پیدا کرده بود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------