نمایش انیمیشن «سیاه یا سفید» در سرزمین عجایب فرانسه



 نمایش انیمیشن,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی
انیمیشن کوتاه «سیاه یا سفید» به کارگردانی محمدعلی سلیمان‌زاده از تولیدات سال ۲۰۱۷ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در رویداد فرهنگی هنری «سرزمین عجایب» کشور فرانسه حضور دارد. 

به گزارش  مهر به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، برنامه «سرزمین عجایب» فرانسه که مرتبط با موضوع حیوانات و محیط زیست است با همکاری مرکز فرهنگی André Malraux و جشنواره بین‌المللی نانسی برگزار و انیمیشن «سیاه یا سفید» نیز در این رویداد نمایش داده می‌شود.

 

این رویداد فرهنگی با نام «سرزمین عجایب» ویژه کودکان و با موضوع حیوانات است که علاوه بر نمایش فیلم‌های کوتاه انیمیشن، برنامه‌های گوناگون دیگری همچون برگزاری کارگاه‌های آموزشی متعدد، نمایشگاه تصاویر گرافیکی از انواع ماهی‌ها، نصب حیوانات عظیم الجثه و اختصاص محلی برای کتابخوانی گروه‌های سنی مختلف را تدارک دیده است.

 

کودکان با هر گروه سنی می‌توانند کشفیات شاد و تجربیات هنری جذابی همراه با والدین خود در این رویداد داشته باشند.

 

انیمیشن ۱۲ دقیقه‌ای «سیاه یا سفید» داستان پروانه‌ای است که با ورود به دنیای خشک و خاکستری کنار آبگیر زیبایی‌هایش مورد توجه گورخر جوان قرار می‌گیرد. پروانه هر لحظه به رنگی در می‌آید و گورخر در رویای رنگینِ بال‌های پروانه، سفری ادیسه‌وار به سوی کهکشان‌ها و رسیدن به پروانه بزرگ را آغاز می‌کند.

 

این انیمیشن تاکنون در رویدادهای سینمایی داخلی و خارجی متعددی از جمله چهل‌ودومین دوره جشنواره الچه Elche اسپانیا، بیست‌وسومین جشنواره فیلم انیمیشن و کارتون سیکاف SICAF کره جنوبی، سی‌امین جشنواره فیلم کودکان کلن آلمان، ششمین جشنواره فیلم‌های ایرانی کلن آلمان، بیست‌وسومین جشنواره بین‌المللی نانسی فرانسه و… حضور داشته است.

 

انیمیشن کوتاه «سیاه یا سفید» در روزهای ۱۷، ۲۰ و ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ (۶، ۹ و ۱۰ آوریل ۲۰۲۲) در شهر نانسی کشور فرانسه نمایش داده می‌شود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------