بن افلک و مت دیمون دوباره همکار می‌شوند/ ماجرای نایکی و جوردن



افلک و دیمون  ,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی
افلک و دیمون می‌خواهند داستان قراردادی را تعریف کنند که راه‌انداز صنعت جهانی چند میلیارد دلاری کفش امروزی و همچنین گسترش جنبه‌های اقتصادی ورزش بسکتبال بود.

به گزارش  مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، بن افلک و مت دیمون یک بار دیگر در یک پروژه همکاری می‌کنند و این بار قرار است آنها داستان سونی واکارو یکی از مدیران اجرایی شرکت تولید کفش نایکی را در یک فیلم سینمایی محصول آمازون استودیوز و اسکای‌دنس اسپورتس تعریف کنند.

 

افلک فیلم را کارگردانی می‌کند، فیلمنامه آن را می‌نویسد، در آن بازی می‌کند و تهیه‌کننده آن هم خواهد بود. دیمون دیگر ستاره این فیلم خواهد بود و در پروسه نویسندگی و تهیه‌کنندگی آن همکاری دارد. شرکت مندلی پیکچرز به رهبری پیتر گوبر و جیسون مایکل برمن هم تهیه‌کننده دیگر آن خواهد بود.

 

دیمون نقش واکارو را بازی می‌کند و افلک در قالب شخصیت فیل نایت ظاهر خواهد شد که هم‌موسس نایکی بود. داستان فیلم درباره تلاش‌های سخت نایکی برای امضای قراردادی با مایکل جوردن ابرستاره بسکتبال در دهه هشتاد میلادی است.

 

آن موقع این اتفاق غیرممکن به نظر می‌رسید اما به خاطر تلاش‌های واکارو، در نهایت این قرارداد تبدیل به مهم‌ترین رابطه بین یک ورزشکار و یک برند ورزشی شد. این قرارداد همچنین راه‌انداز صنعت معاصر جهانی چند میلیارد دلاری کفش‌های اسنیکر شد و جنبه‌های تجاری بسکتبال را هم به شدت گسترش داد.

 

داستان فیلم متمرکز بر تلاش‌های واکارو برای امضای قرارداد خواهد بود. در این سفر او با والدین جوردن و مخصوصاً مادر قدرتمند و پویای او و همچنین مربی‌ها، مشاوران و دوستانش مواجه می‌شود. جوردن شخصیتی خواهد بود که در تمام طول فیلم بر فراز آن حضور خواهد داشت اما هرگز دیده نمی‌شود، حتی در حالیکه واکارو با نزدیک‌ترین افراد زندگی‌اش ملاقات می‌کند.

 

این نخستین باری است که افلک فیلمی با نقش‌آفرینی دوست دیرینه‌اش دیمون را کارگردانی می‌کند. آنها برای نوشتن فیلمنامه «ویل هانتینگ خوب» به کارگردانی گاس ون سنت که خودشان در آن بازی هم کرده بودند برنده جایزه اسکار شده بودند. آنها همچنین در «آخرین دوئل» سال گذشته به کارگردانی ریدلی اسکات کنار هم نقش‌آفرینی کرده بودند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------