«هناس» باوجود بی‌مهری «فجر» اکران موفقی خواهد داشت/ تغییرات جزئی



 فیلم سینمایی هناس ,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی
محمدرضا شفاه تهیه‌کننده فیلم سینمایی «هناس» به کارگردانی حسین دارابی بیان کرد که «هناس» باوجود بی‌مهری «فجر» اکران موفقی خواهد داشت. 

محمدرضا شفاه تهیه‌کننده فیلم سینمایی «هناس» به کارگردانی حسین دارابی در گفتگو با  مهر درباره شرایط این فیلم برای اکران عمومی توضیح داد: این روزها مشغول پیگیری بخش‌هایی از پس‌تولید فیلم هستیم که دوست داشتیم روی بخش‌هایی از فیلم اعمال کنیم اما فرصت محدود رساندن فیلم به فجر اجازه اجرای کامل آن‌ها را به ما نداده بود. نسخه‌ای که در حال آماده‌سازی آن برای اکران عمومی هستیم، با توجه به بازخوردهایی که از جشنواره داشتیم، تغییراتی خواهد داشت. البته این تغییرات چندان کلان و زیاد نیست اما تغییراتی رو به بهبود است تا نسخه بهتری از فیلم را اکران کنیم.

 

وی درباره احتمال اکران فیلم در عید فطر هم گفت: شخصاً فکر می‌کنم هر زمانی که یکی از بازه‌های پررونق اکران باشد، برای نمایش فیلمی که برای مردم ساخته شده و امید به جذب مخاطب دارد، زمان مناسبی است. فصل اکران برای فیلم‌هایی با ژانرهای مختلف، چندان تفاوت معناداری ندارد. هرچند برخی افراد نظراتی دارند و زمان‌های مختلف را برای اکران برخی فیلم‌ها مناسب‌تر می‌دانند اما غیر از فیلم‌های کودک و نوجوان که طبیعتاً در فصل رونق مدارس اکران بهتری می‌توانند داشته باشند، برای سایر فیلم‌ها اینگونه نیست و در هر فصلی می‌توان یک فیلم خوب را اکران کرد.

 

این تهیه کننده ادامه داد: درباره «هناس» احساس می‌کنم همین مقطع زمان مناسبی برای اکران باشد چراکه فرصت زیادی از جشنواره نگذشته و این فیلم هم از آثار مطرح جشنواره فجر بود. فراموش نکنیم علی‌رغم آنکه فیلم «هناس» با بی‌مهری مسئولان جشنواره مواجه شد اما تنها فیلمی بود که از ابتدای آغاز جشنواره تا روز پایانی که آرای مردمی به‌طور کامل حذف شد، از رتبه ۱۲ جدول آرای مردمی به رتبه ۶ صعود کرد و این نشان می‌داد بدون کارهای تبلیغاتی مرسوم در ایام جشنواره، این فیلم توانست با اقبال نسبتاً خوبی از سوی مردم مواجه شود. با توجه به اینکه برای اکران عمومی نسخه بهتری را عرضه خواهیم کرد، فیلم می‌تواند اکران قابل‌قبول و خوبی را تجربه کند.

 

شفاه در توضیح بیشتر درباره تغییرات نسخه اکران عمومی فیلم «هناس» نسبت به نسخه جشنواره هم توضیح داد: این تغییرات ارتباطی با اصلاحات شورای پروانه نمایش ندارد. بالاخره همه فیلم‌ها برای بازه پس‌تولید نیاز به فرصت مناسبی دارند تا بتوانند همه ایده‌های خود را اجرایی کنند و از آنجایی که تصویربرداری «هناس» کمی دیر به پایان رسید و زمان کمی تا مهلت ارسال آثار به جشنواره داشتیم، همه ایده‌های‌مان را نتوانستیم اجرا کنیم. در بخش‌هایی مثل جلوه‌های ویژه باید کار می‌کردیم و به موسیقی قطعاتی باید اضافه می‌شد. در زمینه تدوین هم باید تغییرات محدودی اعمال می‌کردیم که شاید بخشی از آن برای مخاطب محسوس هم نباشد.

 

وی درباره تغییر پایان‌بندی فیلم با توجه به بازخوردهای جشنواره هم گفت: در نسخه فعلی پایان‌بندی را تغییر نداده‌ایم اما برای انتقال بهتر حسی که مدنظر داشتیم، بخش‌هایی از تدوین بخش پایانی فیلم را تغییر دادیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------