آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

امیر غفارمنش: قیمت بازیگران هم مثل ماکارونی و نان باگت بالا رفت!



 امیر غفارمنش,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی
امیر غفارمنش، بازیگر سریال‌های طنز تلویزیون با بیان خاطراتی از مجموعه «دردسرهای عظیم ۱» که این شب‌ها از شبکه تماشا در حال پخش است، درباره ساخت فصل سوم این سریال گفت: قرار بود «دردسرهای عظیم ۳» هم ساخته شود اما قیمت بازیگران مثل ماکارونی بالا رفت و نشد این اتفاق بیفتد. 

به گزارش ایسنا، غفارمنش که در مجموعه «دردسرهای عظیم» ایفاگر نقش «ارسلان» بود، در گفت‌وگوی زنده تلفنی پیش از شروع این مجموعه در تلویزیون، درباره همکاری‌اش با هنرمندان بنام این سریال صحبت کرد و گفت: آقای مهدی هاشمی استاد بنده هستند و به گردن من حق دارند و همه ما از دانش ایشان در این سریال استفاده می‌کردیم. جواد عزتی عزیز هم که از دوستان خوب ماست و رفیق پاسکاری بود و هر دو با هم هماهنگ بودیم و در هر سکانس از با هم بودن لذت می‌بردیم.

 

وی ادامه داد: آقای مهام هم به عنوان تهیه‌کننده، واقعاً تیمش همیشه خوب است؛ هم به لحاظ بازی و هم از نظر اخلاقی و حرفه‌ای. حتی خودشان هم جاهایی نظر می دادند. برزو نیک نژاد که خودش کارگردان خوبی بود و واقعا به جزئیات خیلی توجه می‌کرد و این برای من خیلی جالب بود. ایشان از کارگردان‌های بسیار باهوشی است که درام را به خوبی می‌شناخت و کارش را بلد بود.

 

بازیگر سریال های «راه در رو»، «خوش‌نشین‌ها» و «خوشنام» درباره اینکه آیا از همان ابتدا برای فصل دوم مجموعه «دردسرهای عظیم» فکر شده بود؟ خاطرنشان کرد: خیر؛ وقتی فصل اول با استقبال روبه‌رو شد دوستان تصمیم گرفتند و گویا خود سازمان صداوسیما سری دوم سریال را خواسته بود. حتی قرار بود سری سوم هم ساخته شود که شامل مرور زمان شد و شاید هم بازیگران قیمتشان بالا رفت، برآوردها بالا رفت، مثل همه چیز که گران می‌شود، مثل ماکارونی و اینها (با طنز)، این هم گران شد و نشد ادامه پیدا کند، اما امیدواریم که تولید شود. من خودم تمایل بسیاری دارم اما خوب قیمت همه چیز بالا می‌رود. ماکارونی، نان باگت بالا می رود اما قیمت بازیگر که بالا می رود ما برآورد نداریم.

 

او در ادامه همین صحبت‌هایش اظهار کرد: در هر صورت من همیشه شاکر خداوند بوده‌ام و هستم که همیشه به من لطف دارند و در این سن و سال که الان ۵۴ سالم هست هنوز مردم بازی مرا دوست دارند و کار می‌کنم، خدا را شکر می کنم.

 

غفارمنش در پایان صحبت‌هایش درباره‌ی بازپخش سریال‌های پرمخاطب از شبکه‌هایی مثل آی فیلم و تماشا هم گفت: من خودم از مخاطبان این دو شبکه هستم و کارهای گذشته خودم و همکارانم را مرور می‌کنم و لذت می برم؛ چون کارهایی از این دو شبکه پخش می‌شوند که مورد اقبال عمومی قرار گرفته‌اند و مردم آنها را دوست داشتند.

 

به گزارش ایسنا، پخش سریال «دردسرهای عظیم ۱» به تازگی در شبکه تماشا آغاز شده است. این مجموعه هر شب ساعت ۲۱ به روی آنتن می رود.

 

«دردسرهای عظیم ۱» به کارگردانی برزو نیک‌نژاد و تهیه‌کنندگی مهران مهام و ایرج محمدی اولین بار تابستان سال ۹۳ از شبکه سه سیما پخش شد.

 

جواد عزتی، مهدی هاشمی، الناز حبیبی، مریم سعادت، امیر غفارمنش، مهران رجبی، شهین تسلیمی، صفا آقاجانی، زنده یاد زهره فکور صبور، پرستو گلستانی، اشکان اشتیاق و ... از بازیگران «دردسرهای عظیم ۱» هستند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------