آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

خرید حلقه طلا برای عروس و دامادها آرزو شد / یک‌جفت حلقه ساده ۲۳ میلیون آب می‌خورد!

قیمت طلا از مرز سه میلیون و ۸۰۰ هزار تومان عبور کرده تا خرید نیم‌ست ۱.۸ گرمی طلا نزدیک ۹ میلیون تومان هزینه داشته باشد. به…

تخلفات ایرلاین‌ها در فروش بلیت صحت دارد؟



اخبار,اخبار اقتصادی

سخنگوی سازمان هواپیمایی گفت: براساس دستورالعمل سازمان هواپیمایی کشوری، شرکت‌های هواپیمایی ملزم هستند فقط در مسیرهای گردشگری مانند کیش و قشم و مناطق نفتی بلیت‌های خود را به صورت بسته‌ای ارائه کنند و در سایر مسیرها بلیت باید به صورت سیستمی باشد. در غیر این صورت شرکت هواپیمایی تخلف کرده و با آن‌ها برخورد می‌شود.

به گزارش میزان، رضا جعفرزاده درباره تمهیدات اندیشیده شده برای پرواز‌های نوروزی اظهار کرد: ظرفیت فعلی حدود ۱۳۵ فروند هواپیما و حدود ۲۱ هزار صندلی پرواز است.

 

سخنگوی سازمان هواپیمایی افزود: با این ظرفیت کمی که در اختیار داریم سعی کردیم بلیط بیشتری در اختیار مسافران به صورت سیستمی قرار بگیرد.

 

وی با اشاره به اینکه سازمان هواپیمایی اقدام به صدور مجوز پرواز‌های فوق العاده برای نوروز کرده است، گفت: مجوز برای ۱۹ هزار و ۶۸۷ پرواز برای بازه زمانی از ۲۵ اسفندماه تا ۱۷ فروردین ۹۸ صادر شده است که از این تعداد ۹۶۱ مجوز پرواز فوق العاده است که پیش بینی می‌شود این تعداد تا ۲۵ اسفندماه به بیش از ۱۰۰۰ مجوز افزایش یابد.

 

جعفرزاده ادامه داد: مجوز‌های فوق العاده با لحاظ توانایی شرکت‌ها و حفظ ایمنی و الزامات سازمان هواپیمایی صادر شده است.

 

سخنگوی سازمان هواپیمایی با بیان اینکه شماره تماس‌های که مردم برای تماس با شرکت‌ها نیاز دارند در سایت سازمان هواپیمایی قرار داده شده است، خاطرنشان کرد: از اول اسفندماه بازرسی‌ها آغاز شده است و توسط دفتر نظارت سازمان هواپیمایی هماهنگی‌ها با دستگاه‌های نظارتی صورت گرفته است.

 

وی تصریح کرد: به شرکت‌های هواپیمایی توصیه شده نحوه توزیع بلیط‌ها را مدیریت کنند و اگر تخلفی صورت گرفت که بخواهد هویت شرکت‌ها را زیر سئوال ببرد به سازمان اعلام شود و تدابیری در این باره اندیشیده شده تا به تخلفات رسیدگی شود.

 

جعفرزاده درباره نحوه نظارت اظهار کرد: نظارت‌ها به دو صورت انجام می‌گیرد یک نوع توسط بازرسان سازمان هواپیمایی و دیگری با حضور در دفاتر خدماتی که بلیط ارائه می‌کنند و نوع دیگر بازرسی توسط گزارش‌های مردمی است که می‌توانند تلفنی یا با مراجعه به سایت سازمان هواپیمایی شکایت خود ثبت کنند تا به آن رسیدگی شود.

 


تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------