آخرین اخبار اقتصادی

اقتصاد ایران،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی

اقتصاد ایران در سال ۱۴۰۳ با بحران هایش چه خواهد کرد؟/ فقر امسال تشدید خواهد شد

یک اقتصاددان با بیان اینکه اقتصاد ایران در شرف سائوپائولویی شدن است، گفت: این سائوپائولویی شدن اقتصاد اتفاق افتاده و اکنون…

تکذیب فروش قشم‌ایر/ این شرکت جزو اموال وزارت نفت است‌



اخبار,اخبار اقتصادی,قشم ایر

قشم‌ایر اعلام کرد، خرید امتیاز این شرکت هواپیمایی فقط از طریق واحدهای ذی‌ربط و جمعی اموال وزارت نفت قابل بحث و مذاکره است و هر گونه مطلب در خصوص خرید شرکت هواپیمایی قشم، ‌تکذیب می‌شود.

به گزارش فارس، صبح امروز ‌در خبری که روی سایت روابط عمومی استانداری همدان قرار گرفت، ادعا شد که ‌شرکت هواپیمایی قشم‌ایر در راه همدان است.

 

در این خبر که به نقل از مدیرکل روابط عمومی استانداری همدان است، عنوان شده است: ‌در جلسه‌ای با حضور ‌استاندار همدان، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس، شهردار همدان‌، مدیر فرودگاه همدان و مدیرعامل ‌ شرکت هواپیمایی قشم‌ایر، برگزار شد، موضوع انجام پروازهای همدان و مشهد وخرید امتیاز این شرکت برای همدان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

به گفته اسدالله ربانی‌مهر، ‌موضوع پروازها توافق و همچنین تصمیم نهایی خرید امتیاز این شرکت برای همدان به جلسه بعدی موکول شد؛ خرید امتیاز این شرکت چندماه است که توسط مدیران استان مطرح و در حال پیگیری است و درصورت نهایی شدن اقدام خوبی در جهت توسعه گردشگری استان و فعال کردن فرودگاه همدان است‌.

 

مدیرکل روابط عمومی استانداری همدان همچنین گفته است: با توجه به برنامه‌های رویداد همدان2018 و میزبانی همدان از اجلاس جهانی گردشگری نیاز است که فرودگاه همدان فعال باشد و درصورت نهایی شدن امتیاز خرید قشم‌ایر توسط همدان، شاهد جهش اساسی در جهت توسعه گردشگری همدان خواهیم بود.

 

این موارد امروز در حالی از سوی استانداری همدان مطرح شد که ‌روابط عمومی قشم‌ایر امروز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد واگذاری در کار نیست و جلسه همدان، فقط درخصوص راه‌اندازی خط پروازی بوده است.

 

در این اطلاعیه قشم‌ایر آمده است: در خصوص برگزاری جلسه‌ای با  حضور تنی چند از مسئولان استان همدان با مدیریت شرکت هواپیمایی قشم، به اطلاع می‌رساند جلسه مذکور به منظور مذاکره و تبادل نظر در مورد برقراری احتمالی یک مسیر پروازی این شرکت به استان همدان تشکیل شده است.

 

در ادامه اطلاعیه قشم‌ایر آمده است: مباحث مربوط به خرید امتیاز شرکت هواپیمایی قشم صرفاً از طریق واحدهای ذی‌ربط و جمعی اموال  وزارت نفت قابل بحث و مذاکره است و انتشار هر گونه مطلب در خصوص خرید شرکت هواپیمایی قشم ‌تکذیب می‌شود.

 

بنابراین گزارش مردادماه امسال بود که استاندار اصفهان هم ‌ از امضاء موافقت‌نامه یک فعال بخش خصوصی برای خرید قشم‌ایر خبر داد و اعلام کرده بود که قشم‌ایر خریداری شد.

 

مهرعلی‌زاده‌ در جلسه‌ شورای گفت‌‌و‌گوی دولت و بخش خصوصی‌ استان اصفهان به ایجاد ایرلاینی مختص اصفهان اشاره کرده و خبر از خرید قشم‌ایر داده بود.

 

در حالی که واگذاری شرکت‌های دولتی به بخش خصوصی مشمول قوانین خاص واگذاری اموال دولتی است و استاندار‌ی‌ها ‌هم در خرید اموال دولتی، باید شرایطی ویژه و خاص را طی‌کنند، مشخص نیست در ماه‌های اخیر به چه علت استانداری‌ها مایل هستند ادعای خرید این ایرلاین دولتی را رسانه‌ای کنند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------